Autor Téma: KARBURATORY  (Přečteno 206157 krát)

zdeno255

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #75 kdy: Duben 06, 2016, 09:31:18 odpoledne »
Ja som začal štelovať na 2,5 ot a momentálne mám 7. Pôvodne bolo 4 a 1/4. Myslím že ak je otvorený výfuk trocha prdkaď si môže ale nie nejak extra strieľať.

Ladislav

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #76 kdy: Duben 07, 2016, 12:48:00 odpoledne »
Ja som začal štelovať na 2,5 ot a momentálne mám 7. Pôvodne bolo 4 a 1/4. Myslím že ak je otvorený výfuk trocha prdkaď si môže ale nie nejak extra strieľať.
 

tak budu zkoušet dál povolovat  :-\

Ladislav

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #77 kdy: Duben 07, 2016, 04:39:24 odpoledne »
Vadí,když chybí jeden okroužek na štelovacim šroubku směsi?V jednom karburátoru vůbec nebyl.

Offline tkuc

  • Pravidelný návštěvník
  • **
  • Příspěvků: 91
  • Karma: 3
Re:KARBURATORY
« Odpověď #78 kdy: Duben 07, 2016, 07:04:52 odpoledne »
píšeš že byly kuchaný vejfuky - tak mne napadá jestli to nějakej šmoula i nepřetryskoval,dávali se velký hlavní trysky a pak by to relativně mohlo i střílet do vejfuku ale to je jen nápad

Ladislav

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #79 kdy: Duben 08, 2016, 08:44:05 dopoledne »
píšeš že byly kuchaný vejfuky - tak mne napadá jestli to nějakej šmoula i nepřetryskoval,dávali se velký hlavní trysky a pak by to relativně mohlo i střílet do vejfuku ale to je jen nápad

jaké trysky tam maj být origo?

Offline tkuc

  • Pravidelný návštěvník
  • **
  • Příspěvků: 91
  • Karma: 3
Re:KARBURATORY
« Odpověď #80 kdy: Duben 08, 2016, 06:38:36 odpoledne »
tak to ti ted neřeknu,vím že se dávali asi tři průměry podle země kam motorka cestovala.Někde to tu bude i s návodem na čištění karburace.

Offline tkuc

  • Pravidelný návštěvník
  • **
  • Příspěvků: 91
  • Karma: 3
Re:KARBURATORY
« Odpověď #81 kdy: Duben 08, 2016, 07:45:30 odpoledne »
original jsou hlavní tryska 107.5 nebo 110 a volnoběžná 45 - snad nekecám  ;D

Ladislav

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #82 kdy: Duben 10, 2016, 03:56:59 odpoledne »
original jsou hlavní tryska 107.5 nebo 110 a volnoběžná 45 - snad nekecám  ;D

Tady jsou 112.5

Offline magi

  • Pravidelný návštěvník
  • **
  • Příspěvků: 54
  • Karma: 3
Re:KARBURATORY
« Odpověď #83 kdy: Duben 10, 2016, 06:57:47 odpoledne »
Ahoj,ne zebych se v tom potreboval vrtat,ale kde najdu ten sroubek na serizeni bohatosti smesi?

Ladislav

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #84 kdy: Duben 12, 2016, 08:11:11 dopoledne »
Ahoj,ne zebych se v tom potreboval vrtat,ale kde najdu ten sroubek na serizeni bohatosti smesi?

zespodu karburátoru,ale nejde moc vidět pokud je na moto

Offline Tommy_SCA

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 40
  • Karma: 0
  • Mé moto viz odkaz :)
    • MOJE MOTO-rkari.cz
Re:KARBURATORY
« Odpověď #85 kdy: Duben 12, 2016, 08:22:42 dopoledne »
Ahoj,ne zebych se v tom potreboval vrtat,ale kde najdu ten sroubek na serizeni bohatosti smesi?
V dostupných manuálech na seřízení těchto karburátorů, nebo možná i na některých fotkách v tomto vlákně,  to je myslím dobře vidět ;)

Offline Tommy_SCA

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 40
  • Karma: 0
  • Mé moto viz odkaz :)
    • MOJE MOTO-rkari.cz
Re:KARBURATORY
« Odpověď #86 kdy: Duben 12, 2016, 08:33:11 dopoledne »
Ještě tedy přidám vlastní zkušenost s karburátorem a dořešení problémů, které jsem řešil o několik stran zpět :)

Takže karburátor jsem z moto demontoval po sundání výfuků, "rozpůlení" rámu a nadzdvižení nádrže(viz video https://www.youtube.com/watch?v=3P7mzilhWGk)
Na doporučení odeslal do PK Racing - Slavkovice, kde mi karburátor vyčistili ultrazvukem, zkontrolovali a seřídili. Bohatost nastavena na 3 otáčky šroubků.
Zkontrolováno zda sytič chodí v plném rozsahu a na plyný sytič bez plynu, bez ucpávání přívodu vzduchu motorka chytla na první otočení :)

Ještě jsem nevyzkoušel delší vyjížďku ani studené starty, ale věřím že už to bude v pohodě...

zdeno255

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #87 kdy: Červen 25, 2016, 05:41:50 odpoledne »
Pred necelym mesiacom som si objednal nové ihly trysky pod ihly a o krúžky na skrutku bohatosti. Staré ihly boli trochu vyleštené z jednej strany a bolo to trochu cítiť prstom (ale žiadny extrém). Pred tým som mal veľkú spotrebu cca 6,5-6,8 l/100km. Teraz po cca 1000 km skúšania mám spotrebu  min 4,6 a max 5,1 l/100km a to aj pri jazde s dvoma. Konečne to nežerie ako tank a ide málinko lepšie

Martin

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #88 kdy: Červen 27, 2016, 06:17:13 odpoledne »
Zdravím, máte někdo tip pro mě? Mám přočtený všechno, karburátory vyčištěný, hladiny seřízený, okroužky a těsněné vyměněný, ale spotřeba cca 10 litrů  :'( Napadá mě jedině jiná tryska, na to se chystám podívat v nejbližší době, ale to přece neudělá 4,5 litru.
Svíčka černá.
Možná může přisávat falešnej vzduch, protože ta guma mezi airboxem a filtrem nesedí úplně jak by měla, to musím vyřešit, ale to by podle mě směs spíš ochudilo.
Ocením už každej nápad.
Martin

zdeno255

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #89 kdy: Červen 28, 2016, 11:25:33 dopoledne »
Na ktorom zareze z hora máš ihlu?