Autor Téma: KARBURATORY  (Přečteno 206122 krát)

milánek

  • Host
KARBURATORY
« kdy: Červenec 15, 2008, 08:22:10 dopoledne »
ahoj s pomerene chabym vysledkem se pokousim seridit karburatory aby to nezralo jak tank - zajima mne jaky mate kdo nastaveni a kolik to cca zere - staci strucne po bodech

a) kolik otacek na sroubkach bohatosti (doporuceni sepohybuje mnezi 2-4,5:-) )
b)jaka poloha jehly (je tam 5 zarezu - standart je druha z vrchu )
c)vyska hladiny (mereno vuci delici dovine v miste obdelnikoveho nalitku pri karburatorech v obou smerech ve vodovaze
d)kolik to pri to nastaveni zere

Post edited by: milánek, at: 2008/07/15 08:23

jára

  • Host
Odp.:KARBURATORY
« Odpověď #1 kdy: Červenec 17, 2008, 07:38:30 dopoledne »
Mám jehlu pušt?nou na poslední zá?ez(aby byla co nejníže),šroubky na dv? a ?tvrt otá?ky povolené,p?i jízd? se snažím mít provozní otá?ky do 4000.P?i jízd? se zatížení dv?ma osobami je spot?eba kolem 7 l/100km.P?i jízd? se mi taky samovoln? pootevíral syti?,tak ho mám zajišt?ný gumi?kou.M?nil jsem taky popraskané membrány v karburátorech.Nevím,co z toho zabralo,ale o proti p?vodní spot?eb? 8,5-10 l je tu ur?ité zlepšení;)

milánek

  • Host
Odp.:KARBURATORY
« Odpověď #2 kdy: Červenec 17, 2008, 08:00:10 dopoledne »
to je porad naprosto neprijatelna spotreba :-) a jezdit do 4000 to musi byt za trest - pri \\"klidne\\" jizde kolem 100ky v 1nom. to ma zrat cca 5,5 pri \\"strelbe po okreskach tak 6,2 max . mne to zralo presne to co pisu a kamosum taky ale jednomu tozralo porad 6,8 - pak sme zkouseli jaky mam nastaveni karbecu ja a porovnavali to s jeho a pozpetne montazi to zere jemu 5,5 a mne 6,8 :-)) - vymena karbecu je skoro jista :-/

no nic po dalsich par dnech laborovani mam dalsi poznatky - pri postupnym stahovani bohatosti roste pocitovej nabeh motoru ale zvetsuje se dira mezi 4000-5000 - pod 2 ot uz to pri podtoceni proprskava do vyfuku (moc chudy ) hodne pomohlo stahnout o 3mm hladiny a vratit zpatky overene nastaveni 4,5ot  -hladiny  ted jsou presne na spodni hrane delidi roviny u toho obdelnikovyho nalitku ve stredu karbecu (ve vodorovne poloze )

nejvetsi problem :
valecek sitice se za urcitych okolnosti vzpricuje v dutine karbecu !! a potom misto dosednuti povyleze ten navadeci ctvrtkruh s lankem  a valecek neni dokonele zatlaceny a utesneny !!!!- je potreba vypilovat malinkou navadeni podlozku aby lanko vedlo presne v ose tahla a za nej je jeste potrebe dat kousek strediciho valecku (udelal semho z kousku vzduchotechnicky hadice 4/2mm a pritlacuju to  jednou malinkou pruzinkou aby tahlo vedlo vzdy co nejvic v ose + jsem pojistil stahovaci paskou ten navadeni ctvrtkruh aby nemohl povylizat a cela vaha pruziny sla na dosednuti valecku

- vysledek se zda uspokojivy nemam uz cas vyjezdit celou nadrz v so odjizdim do makedonie - uprimne pegaso je nejvetsi mrdka jaka se mi kdy dostala do sparu- ja mam pomerne  bohaty zkusenosti s motorkama dobre vybavenou dilnu a spoustu casu a mam s tim co delat - uprimne lituju vsechny kluky co se s timhle preudo vytvorem musi babrat nekde pred panelakem

ZEDON

  • Host
Odp.:KARBURATORY
« Odpověď #3 kdy: Červenec 17, 2008, 04:08:30 odpoledne »
P?esn? tak! I já jsem siln? znechucenej spot?ebou i p?ístupností (oprav). Motorka se mi vcelku líbí,jízdní vlastnosti jsou skv?lé,ale za tuto provozní cenu? Hodn? siln? uvažuju o prodeji. Nezlobte se ostatní na mne,ale soudruzi od rotaxu ud?lali asi chybu!

milouš

  • Host
Odp.:KARBURATORY
« Odpověď #4 kdy: Červenec 17, 2008, 09:35:31 odpoledne »
Nevím co proti pegu máte, bu? mám motorku jako koní?e!!!! a spot?ebu ne?eším, mi to žere prum?r 7 l... a nebo mám motorku na dení provoz do práce (to sis m?l koupit skutra a nemusel jsi bre?et že ti to moc žere).Osobn? mám letos najeto n?co p?es 6500km a zatím jezdím. Motor má najeto 46000km a zatím ok (jak kdy):woohoo:

milánek

  • Host
Odp.:KARBURATORY
« Odpověď #5 kdy: Červenec 18, 2008, 07:20:23 dopoledne »
no ja mam motorku jako konicek i otroka - mam lretos 5200km a ted dam behem 14dnu dalsich 5000 - rocni najezd 15-20tis - jestli za sezonu utratim o 5000min za benzin je sakra znat - notabene kdyz jezdim v bande kde pri stejnym tempu dalsi 2 pegasa vyjedou 2 nadrze a ja skoro 3 ! :-///

ZEDON

  • Host
Odp.:KARBURATORY
« Odpověď #6 kdy: Leden 17, 2009, 06:39:43 odpoledne »
Zdarec!
Mám problém s karbecema.:-( Pot?eboval bych jestli n?kdo neví jaké je základní nastavení klapek v kaburátech. Nebo jestli jsou prost? na \\"nule\\" a potom volnob?ch štelujete šroubem bohatosti a volnob?hu.A ješt? jednu radu: na co je teda ten bazmeg v té hadi?ce jak zlobí p?i  startování když je
ko.:dry:   Dík!

Milda

  • Host
Odp.:KARBURATORY
« Odpověď #7 kdy: Leden 18, 2009, 09:37:24 dopoledne »
Ten \\"bazmeg\\" slouží k vypoušt?ní benzínu z plovákových komor, nap?. p?ed zimní odstávkou, zda má ješt? jinou funkci nevím. Na každé komo?e je dole šroubek se sedlem na k?ížový šroubovák, p?ístup je dírou v rámu na levé stran? a musíš mít delší šroubovák. Ventil má umožnit vypušt?ní benzínu, ale zp?t nemá p?isávat žádný vzduch. Jinak je to celkem na k...t, akorát to d?lá problémy. Než jsem sehnal zp?tný ventil tak jsem prost? ucpal dole hadi?ku gumovým špuntíkem a bylo taky po problémech se startováním. Jinak jehly mám na druhém zá?ezu shora a šroubky bohatosti povolené o 3 1/2 otá?ky, spot?eba pr?m?rn? 5,2 l.
Ta zima mi  leze krkem, doufám že už to bude brzo aspo? na krátkou projíž?ku !

Pavel

  • Host
Odp.:KARBURATORY
« Odpověď #8 kdy: Leden 18, 2009, 11:22:18 dopoledne »
Jen jestli tu sm?s p?íliš neochuzujete. S chudou sm?sí se motor podstatn? víc zah?ívá a m?že se n?co poškodit. Taky bych ?ekl, že s chudou sm?sí na to musíte šlapat, aby to jelo a pak je efekt opa?ný... Podle m? je nejlepší zlatý st?ed. Ani chudá, ani bohatá.
Volnob?h ovliv?uje jízdu tak do 1/4 otev?ení šoupátka, do 3/4 jehla, a úpln? otev?ené ovliv?uje hlavní tryska. Podle toho bych zkusil vychytat díry a spot?ebu. Možná bych taky sledoval pr?b?žn? sví?ku. Na té se dá dob?e poznat jaká sm?s se spaluje.

ZEDON

  • Host
Odp.:KARBURATORY
« Odpověď #9 kdy: Leden 18, 2009, 06:43:08 odpoledne »
Hmmm...
Tak jsem dnes rozebral p?l motorky,abych mohl vyndat karburátory:-) (budu pískovat a st?íkat výfuky) No a co nevidím? No práv?,že jsem nic nevid?l!!!! Ty dv? hadi?ky spojené v jednu s tím p?edraženým bazmekem tam prost? NEJSOU!!. V loni jsem šteloval karbece a když jsem zkusil nastartovat tak s údivem to chytlo jako nový! Šteloval jsem je pro to,že to fakt dost st?ílelo. Po tomto zásahu bylo vše ok a bez st?elby. Byl jsem nadšenej až do doby kdy to za?alo st?ílet zase a navíc to na volnob?h chcípalo.No prost? hr?za!! N?kolik krát jsem ty karbece znovu zkoušel vyladit,ale furt
to bylo na mašli.Víte jaký je tam p?ístup. Z?ejm? jsem je ztratil :-(l
  Tak hlavi?ky ješt? jednou se vás ptám!? Jaký tam mají význam a co se stane když ty otvory prost? zaslepím. P?íjde mi totiž divné pro? to d?lali tak složit?. Navíc je u každého otvoru málý šroubek ,který má n?jakou funkci! Jakou nevím,ale každý ten otv?rek jde celkem lehce profouknout!!!
(šroubkama jsem neto?il,jsou tak jak jsem to celé sundal z pojízdné motorky)

Offline kabilek

  • Pravidelný návštěvník
  • **
  • Příspěvků: 85
  • Karma: 1
Odp.:KARBURATORY
« Odpověď #10 kdy: Leden 19, 2009, 06:25:53 odpoledne »
Ahojky chlapáci. Je možný,že ty hadi?ky se zp?tným ventilkem na moji motce z roku 1997 nemám?

Milda

  • Host
Odp.:KARBURATORY
« Odpověď #11 kdy: Leden 19, 2009, 07:53:19 odpoledne »
Je to možný, protože problémy se startováním mají ro?níky 1999, možná 1998, a výš. Zde ud?lali soudruzi z Itálie chybku za 500,- K?, která stála spoustu majitel? nemalé nervy!

ZEDON

  • Host
Odp.:KARBURATORY
« Odpověď #12 kdy: Leden 19, 2009, 11:43:46 odpoledne »
Tak co? Jsou tam t?eba ,nebo né! Dá se tam teda dostat i když už budou karbece namontovaný,ale pokuste se mi poradit! Hlavn? jakou má opravdu funkci ten hujer za to p?tikilo :-):dry: :dry: :dry: :dry:

Milda

  • Host
Odp.:KARBURATORY
« Odpověď #13 kdy: Leden 20, 2009, 01:12:21 odpoledne »
Ten hujer za p?tikilo má funkci aby tam a zpátky ni krok, jak jsem již psal. Teda lze vypustit benzín z plovákových komor a dále jsou na stejný otvor napojeny trubi?ky, které zasahují nad hladinu benzínu v plovákových komorách, tyto trubi?ky nejdou uzav?ít žádným šroubem, jsou volné, a proto je p?i nefunk?ním ventilu p?isáván vzduch. Trubi?ky fungují jako p?epad v p?ípad?, že ti z n?jakého d?vodu p?itéká stále benzín, p?i odstavené moto a otev?eném p?ívodu benzínu, do komor tak aby se nedostal do oleje. Já jsem to m?l zaslepeno v lét? asi dva m?síce, ventil jsem sehnal až na podzim, a žádné problémy nebyly. Pokud tam ty hadi?ky nemáš tak není divu, že to kurva nestartuje. Je lepší to zaslepit když to máš rozd?lané, pak je tam špatný p?ístup, ale do budoucna bych stejn? ten zp??ák po?ídil.
Na záv?r bych cht?l poznamenat, že autor ?lánku není specialistou na karburátory a v žádném p?ípad? neru?í za škody zp?sobené neodborným zásahem do výrobku firmy MIKUNDI.

Migas

  • Host
Odp.:KARBURATORY
« Odpověď #14 kdy: Leden 20, 2009, 08:34:28 odpoledne »
No i já jsem se díval na ty vypoušt?cí ventily a z každého vede hadi?ka až dol? pod motor ale žádné další trubi?ky jsem tam nevid?l.

Mimochodem Pego 1998

Post edited by: Migas, at: 2009/01/20 20:36