Ten hujer za p?tikilo má funkci aby tam a zpátky ni krok, jak jsem již psal. Teda lze vypustit benzín z plovákových komor a dále jsou na stejný otvor napojeny trubi?ky, které zasahují nad hladinu benzínu v plovákových komorách, tyto trubi?ky nejdou uzav?ít žádným šroubem, jsou volné, a proto je p?i nefunk?ním ventilu p?isáván vzduch. Trubi?ky fungují jako p?epad v p?ípad?, že ti z n?jakého d?vodu p?itéká stále benzín, p?i odstavené moto a otev?eném p?ívodu benzínu, do komor tak aby se nedostal do oleje. Já jsem to m?l zaslepeno v lét? asi dva m?síce, ventil jsem sehnal až na podzim, a žádné problémy nebyly. Pokud tam ty hadi?ky nemáš tak není divu, že to kurva nestartuje. Je lepší to zaslepit když to máš rozd?lané, pak je tam špatný p?ístup, ale do budoucna bych stejn? ten zp??ák po?ídil.
Na záv?r bych cht?l poznamenat, že autor ?lánku není specialistou na karburátory a v žádném p?ípad? neru?í za škody zp?sobené neodborným zásahem do výrobku firmy MIKUNDI.