Autor Téma: KARBURATORY  (Přečteno 206140 krát)

findejs1310

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #45 kdy: Leden 19, 2016, 12:39:26 odpoledne »
Jj tak nejak
ventilek a nebo ucpavka
Jura

Dan

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #46 kdy: Leden 19, 2016, 02:48:43 odpoledne »
Ahoj kluci a hlavně Tommi,
karburátory je opravdu nutné seřizovat na motorce. Samozřejmě existuje nějaké základní nastavení, ale každý motor i karburátor (především jejich stav) je jiný. Již jsem to tu někde psal, především na stavu karburátorů záleží. Nevěřili by jste, že i tak jednoduché zařízení, které je téměř bez mechanických částí se může opotřebit. Takový karburátor nelze, byť je sebečistší, dokonale seřídit. Než začnete seřizovat, pečlivě zkontrolujte stav plastových vodítek, ve kterých se pohybuje šoupátko, stav jehel a taky stav vzdušníků (venturiho trubice - to je ta díra, do kterých jehla zajíždí), dále stav ventilků a sedel u plováků. Popravdě, pokud nevíte, jak vypadá nový díl, je těžké poznat, že jsou tyto díly ochozené. Zjednodušeně - když strčíte prst do karburátoru ze strany sání a zkusíte zahýbat se šoupátkem (které je dole) dopředu a dozadu musí tam být minimální vůle. Bohužel cena za výměnu opotřebených dílů se pohybuje cca 2500 Kč / karburátor. Odměnou za vynaložené prostředky je bezchybné startování i po dlouhém stání motorky (po zimě) a spotřeba do 4,5 l / 100 km.
Dan

findejs1310

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #47 kdy: Leden 19, 2016, 07:11:23 odpoledne »
Ahoj Dane
Souhlasim se vsim co jsi napsal ...az na ten konec.
Motorka ktera stoji pul roku v garazi  tak nechyti na prvni drc.
Jak vime benzin ktery se nachazi v problematickem kanalku vyschne a pak to precejenom trosku trva
nez to chytne.A pokud ta garaz je studeny odchov prijdou na jare problemy i kdyby Mikuni byl ze zlata  ;D  To mam overeno a moje karbce jsou opravdu v poradku.Ale pokud ji nakopnu aspon 1x za tri tydny
tak nema problema. A teda ta spotreba 4,5 l by se mi taky libila...myslim ze toho nikdy nedosahnu.Ale stejne kdosi kdysi nekde
napsal ze spotrebu na motorce resi jen blazen.Na druhou stranu jezdit za 8 -10 litru musi byt peklo.  ???
To nemeni nic na tom ze mit ty potvory v cajku je veeeelmi dulezite.  ;)

Jura

PS: A pro Ladu a Tommyho....tak dlouho jsem se v tom vrtal az jsem dal bohatost
na 3,75 ot .At se propadnu do NSR jestli mi to nekdy vystreli do laufu.  ;D ;D

zdeno255

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #48 kdy: Leden 19, 2016, 08:11:29 odpoledne »
Ja som po dvoch mesiacoch a suchých karburátoroch pustil benzín sytič a chytila možno na 3 tiu otáčku. Začínal som na bohatosti 2 otačky a skončil na 4. Pôvodne bolo 4 1/4. Uvidím pri dlhšej jazde a ak bude teplejšie.

findejs1310

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #49 kdy: Leden 19, 2016, 08:51:54 odpoledne »
Ja som po dvoch mesiacoch a suchých karburátoroch pustil benzín sytič a chytila možno na 3 tiu otáčku. Začínal som na bohatosti 2 otačky a skončil na 4. Pôvodne bolo 4 1/4. Uvidím pri dlhšej jazde a ak bude teplejšie.
Uprimne...zavidim.   :-\ i kdyz se suchym karbosem na treti otacku ....hmmmmm.......nemas nahodou strikacku?. ;D a nebo jsi narozen na stastne planete.
« Poslední změna: Leden 19, 2016, 08:55:35 odpoledne od findejs1310 »

zdeno255

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #50 kdy: Leden 19, 2016, 09:58:32 odpoledne »
Sám som bol prekvapený ako pekne chytila. Čakal som že bude trochu dlhšie točiť a mal som nachystanú aj druhú batériu. Uvidím na jar ako chytí. Karburátory som mal vonku pretože som ich čistil a menil membrány. Sviečka je nová a aj baterka.

Ladislav

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #51 kdy: Leden 20, 2016, 08:16:49 dopoledne »
Tak jsem nasadil karburátory ,nasadil zpětný ventilek,dal novou svíčku.Motorka chytá na brnk.Ale ted prozměnu se rozžhavujou svody do ruda a moto pochvilce chcípne.Tak zase někde chyba

Offline Tommy_SCA

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 40
  • Karma: 0
  • Mé moto viz odkaz :)
    • MOJE MOTO-rkari.cz
Re:KARBURATORY
« Odpověď #52 kdy: Leden 20, 2016, 09:02:52 dopoledne »
Ahoj kluci a hlavně Tommi,
karburátory je opravdu nutné seřizovat na motorce. Samozřejmě existuje nějaké základní nastavení, ale každý motor i karburátor (především jejich stav) je jiný. Již jsem to tu někde psal, především na stavu karburátorů záleží. Nevěřili by jste, že i tak jednoduché zařízení, které je téměř bez mechanických částí se může opotřebit. Takový karburátor nelze, byť je sebečistší, dokonale seřídit. Než začnete seřizovat, pečlivě zkontrolujte stav plastových vodítek, ve kterých se pohybuje šoupátko, stav jehel a taky stav vzdušníků (venturiho trubice - to je ta díra, do kterých jehla zajíždí), dále stav ventilků a sedel u plováků. Popravdě, pokud nevíte, jak vypadá nový díl, je těžké poznat, že jsou tyto díly ochozené. Zjednodušeně - když strčíte prst do karburátoru ze strany sání a zkusíte zahýbat se šoupátkem (které je dole) dopředu a dozadu musí tam být minimální vůle. Bohužel cena za výměnu opotřebených dílů se pohybuje cca 2500 Kč / karburátor. Odměnou za vynaložené prostředky je bezchybné startování i po dlouhém stání motorky (po zimě) a spotřeba do 4,5 l / 100 km.
Dan

Díky za info, dostal jsem už kontakt na pána ze Slavkovic, který s tímto typem má dost zkušeností a je ochotný mi karbec zkontrolovat případně opravit. Zkusím to takto, pak to vrátím na moto, bohatost seštelovat zvládnu a kdyby byly další problémy budu dále řešit, ale budu aspoň vědět že karbec je OK.
A jinak ty jsi z které části naší krásné země ;)

Offline Jarda

  • Grafoman
  • ****
  • Příspěvků: 709
  • Karma: 15
  • "JEDU TAK ABYCH SE VŽDY VRÁTIL NA START"
Re:KARBURATORY
« Odpověď #53 kdy: Leden 20, 2016, 09:42:45 dopoledne »
Tak to mám Tome radost že Ti ten pán pomůže,jen doufám že to bude dobré ke tvé spokojenosti.
Jarda
PS: a jsme opět u toho!! Kdyby každej do svého profilu napsal odkud je tak se pak "trapně" na to mezi sebou nemusíme ptát!!

Offline Tommy_SCA

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 40
  • Karma: 0
  • Mé moto viz odkaz :)
    • MOJE MOTO-rkari.cz
Re:KARBURATORY
« Odpověď #54 kdy: Leden 20, 2016, 10:49:09 dopoledne »
Tak to mám Tome radost že Ti ten pán pomůže,jen doufám že to bude dobré ke tvé spokojenosti.
Jarda
PS: a jsme opět u toho!! Kdyby každej do svého profilu napsal odkud je tak se pak "trapně" na to mezi sebou nemusíme ptát!!

Uvidíme  ;) , za profil sry :( máš pravdu.......... v jiných fórech to nastavené mám, tady jsem to přehlédl.....

Offline Jarda

  • Grafoman
  • ****
  • Příspěvků: 709
  • Karma: 15
  • "JEDU TAK ABYCH SE VŽDY VRÁTIL NA START"
Re:KARBURATORY
« Odpověď #55 kdy: Leden 20, 2016, 11:12:10 dopoledne »
No Tome vidíš,
kdyby jsme věděli že jsi z Děčína tak jsme se třeba mohli v 9/2015 stavit jen tak na pokec když jsme jeli na víkend na Moldavu.
Tak třeba příště ;) ;) ;)
Jarda

findejs1310

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #56 kdy: Leden 20, 2016, 06:49:23 odpoledne »
Ten pan ma pravdu

Ladislav

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #57 kdy: Leden 21, 2016, 09:08:02 dopoledne »
Já žiju kousek od Mostu.Tak až pojedete kolem ,tak se stavte.Navíc se mi vejde na zahradu i pár stanů :)

Jinak nebudu odskakovat od tématu.-Karburátory vyčištěny,nová svíčka,benzín 100 oktanů.Zpětný ventilek nasazen.Motorka chytá dobře.Další starty jsou téměř bez otočení motoru.Pecka,ale rozžhavujou se mi svody.Mám šroubky směsi povolovat,nebo utahovat?ted je mám vytočeny na 3.5 otáček.Štelujete to přímo na moto?koukal jsem a moc přístupu tam není.

findejs1310

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #58 kdy: Leden 21, 2016, 06:52:39 odpoledne »
Lado tak my prijedeme na vikend a budem se v tom hrabat  ;D ;D ;D ;D a hospoda je blizko??  ;D ;D
Ty sroubky spis povolit aby tam slo vic vzduchu na volnobeh...aspon teda myslim.
Jura


Ladislav

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #59 kdy: Leden 22, 2016, 09:02:20 dopoledne »
Lado tak my prijedeme na vikend a budem se v tom hrabat  ;D ;D ;D ;D a hospoda je blizko??  ;D ;D
Ty sroubky spis povolit aby tam slo vic vzduchu na volnobeh...aspon teda myslim.
Jura
Ok.stavte se .Hospody tu jsou dvě :)