Autor Téma: KARBURATORY  (Přečteno 206123 krát)

ZEDON

  • Host
Odp.:KARBURATORY
« Odpověď #15 kdy: Leden 20, 2009, 11:44:33 odpoledne »
Mildo dík!!! To je p?esn? to co jsem pot?eboval v?d?t :-)Je to d?s když odbo?uješ a než sta?íš pod?adit tak ti motka chcípne:-) ( z trojky na dvojku pustíš spojku,kolo ve smyku- tancoval jsem jak kretén,ale v poho jsem to ustál-pocity smíšené) Ješt? jednou dík!

Offline ra100

  • Pravidelný návštěvník
  • **
  • Příspěvků: 93
  • Karma: 7
Re:KARBURATORY
« Odpověď #16 kdy: Listopad 15, 2015, 09:36:04 odpoledne »
Nastavenie a čistenie karburátorov Mikuni BST 33 https://www.youtube.com/watch?v=3P7mzilhWGk
« Poslední změna: Listopad 15, 2015, 09:39:50 odpoledne od ra100 »

Ladislav

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #17 kdy: Prosinec 09, 2015, 07:53:31 odpoledne »
dobré video.Ale k čemu je ta hadička na konci videa?Tu jak zacpává prstem a co ukazuje?díky

findejs1310

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #18 kdy: Prosinec 13, 2015, 08:24:13 dopoledne »
Zdarec
já si teda myslím že to je přepad kterej je normalne vyvedenej dolu pod motorku.
Je to hadicka ktera ma byt na konci opatrena ventilem aby benzin mohl ven a nic zpet  ;D
Da se i ucpat na tvrdo ale to riskujes ze pokud zapomenes vypnout benzin a jehly nebudou dobre tesnit
tak si udelas z valce bazeeen.
Ten chlap nejspis ukazuje ze kdyz neni hadicka ucpana tak to prisava falesny vzduch....ale treba je to jinak  ;) ;) ;)
Jura
Ps: Hadicka je jen jedna protoze karburatory jsou propojene.

ZEDON

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #19 kdy: Prosinec 13, 2015, 03:10:23 odpoledne »
To si pleteš s jinou hadičkou.

findejs1310

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #20 kdy: Prosinec 13, 2015, 03:45:34 odpoledne »
A co je totok za ruuru ?

ZEDON

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #21 kdy: Prosinec 13, 2015, 05:10:29 odpoledne »
Jestli myslíš tu jak vyvedl ven a pak to při nastartovaný motorce palcem zavíral,tak jen předváděl,že tam to přisává vzduch. Řešil problém asi vypadlé gumové čepičky v místě kde tu hadičku nasadil a pak mu to víc žralo a možná i hůř startovalo. Nevím,protože ty hadičky svedené do jedné vyved:né plov.vaniček ze spodu karburátorů tam vůbec neměl a ani to neměl zaslepené a to má velký vliv na start. Je to,ale "kutil" v dalším videu ten filtr sání a ty "turbo" vrtule masakr  ;D

Ladislav

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #22 kdy: Prosinec 26, 2015, 12:16:15 odpoledne »
pomohlo by tohle dát na konec té hadičky?
http://www.brumla.com/zpetny-ventil-zatky-nadrze-e28102.htm


findejs1310

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #23 kdy: Prosinec 26, 2015, 01:23:03 odpoledne »
Ahoj Lado
jakykoliv zpetny (jednosmerny)ventil bude dobrej kdyz bude funkcni.
Jura
 

Ladislav

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #24 kdy: Prosinec 27, 2015, 01:04:18 odpoledne »
Tak se asi budu muset pustit do karburátorů.Přišel jsem včera k moto a moto chytne a hned chcípne.asi bude něco špatně r.v.1998  :-\

Offline Sat1

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 43
  • Karma: 0
Re:KARBURATORY
« Odpověď #25 kdy: Prosinec 27, 2015, 05:35:56 odpoledne »
jj, ja je delal predevcirem, jak to mesic stalo, tak se asi ucpaly. Zkus nejdriv zacpat pri startu sani, vetsim podtlakem se mozna bordel vycucne. U me se po tomto jedna chytla, ale nakonec jsem je stejne vycislit cele.

JIRKAOLO

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #26 kdy: Prosinec 27, 2015, 06:33:58 odpoledne »
Panove kdyz to tak sleduji jeste ze mam ie jen nez se to poroucha karbec se da vzdy vycistit to je vyhoda j.

findejs1310

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #27 kdy: Prosinec 27, 2015, 06:45:39 odpoledne »
Tak teda panove ja to taky sleduju ale i po mesici stani protocim trosku motor s vypnutym zapalovanim a pak heeen heeeen.tak nevim nevim ja nic neucpavam karbec serizenej 3,75 otacek benal 100  cistej filtr.nema problema...ale motka stoji stale ve 22 st.celsia.
Jura

zdeno255

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #28 kdy: Prosinec 27, 2015, 09:25:35 odpoledne »
Ja som karburátory čistil a nastavil zmes na 2 a1/2 otáčky. Iba som pustil benzín a krásne chytila  na cca 4 otácku. Od vtedy jeď prídem po týždni chytí hádam na prvú otáčku. Niekedy sa mi zdá že ani nepretočí a už vrči. V manuály boli 2 otáčky základ. Pôvodne som mal 4 a 1/4 otáčky ale vyššiu hladinu v karburátore. Karburátory ešte neboli rozoberané. Membrány sú nové. Pôvodný majiteľ nemal dobre nasadené manžety s filtra a nasávalo to nefiltrovaný vzduch. Ledva som ich tam dostal pretoze boli zdeformované a dosť tvrdé.

findejs1310

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #29 kdy: Prosinec 28, 2015, 07:57:28 dopoledne »
Ahoj
A to je to...kazda aprilie je original.  ;D
Ja kdyz dal 2 1/2 ot. tak hlavne v lete mi to pri podrazeni strilelo jak kulomet.
Jura
« Poslední změna: Prosinec 28, 2015, 07:58:30 dopoledne od findejs1310 »