Fórum pegasoclub.cz
Vítejte
Host
. Prosím
přihlašte se
nebo
zaregistrujte
.
1 hodina
1 den
1 týden
1 měsíc
nastálo
Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Novinky:
Diagnostika Aprilia a Moto Guzzi!!! Více podrobností v sekci ''Zkušenosti s prodejci a servisy''
Domů
Nápověda
Vyhledávání
Kalendář
Přihlásit
Registrovat
Fórum pegasoclub.cz
»
Motorky
»
Pegaso 650 Cube a IE
»
KARBURATORY
« předchozí
další »
Tisk
Stran:
1
[
2
]
3
4
...
9
Autor
Téma: KARBURATORY (Přečteno 206123 krát)
ZEDON
Host
Odp.:KARBURATORY
«
Odpověď #15 kdy:
Leden 20, 2009, 11:44:33 odpoledne »
Mildo dík!!! To je p?esn? to co jsem pot?eboval v?d?t :-)Je to d?s když odbo?uješ a než sta?íš pod?adit tak ti motka chcípne:-) ( z trojky na dvojku pustíš spojku,kolo ve smyku- tancoval jsem jak kretén,ale v poho jsem to ustál-pocity smíšené) Ješt? jednou dík!
IP zaznamenána
ra100
Pravidelný návštěvník
Příspěvků: 93
Karma: 7
Re:KARBURATORY
«
Odpověď #16 kdy:
Listopad 15, 2015, 09:36:04 odpoledne »
Nastavenie a čistenie karburátorov Mikuni BST 33
https://www.youtube.com/watch?v=3P7mzilhWGk
«
Poslední změna: Listopad 15, 2015, 09:39:50 odpoledne od ra100
»
IP zaznamenána
Ladislav
Host
Re:KARBURATORY
«
Odpověď #17 kdy:
Prosinec 09, 2015, 07:53:31 odpoledne »
dobré video.Ale k čemu je ta hadička na konci videa?Tu jak zacpává prstem a co ukazuje?díky
IP zaznamenána
findejs1310
Host
Re:KARBURATORY
«
Odpověď #18 kdy:
Prosinec 13, 2015, 08:24:13 dopoledne »
Zdarec
já si teda myslím že to je přepad kterej je normalne vyvedenej dolu pod motorku.
Je to hadicka ktera ma byt na konci opatrena ventilem aby benzin mohl ven a nic zpet
Da se i ucpat na tvrdo ale to riskujes ze pokud zapomenes vypnout benzin a jehly nebudou dobre tesnit
tak si udelas z valce bazeeen.
Ten chlap nejspis ukazuje ze kdyz neni hadicka ucpana tak to prisava falesny vzduch....ale treba je to jinak
Jura
Ps: Hadicka je jen jedna protoze karburatory jsou propojene.
IP zaznamenána
ZEDON
Host
Re:KARBURATORY
«
Odpověď #19 kdy:
Prosinec 13, 2015, 03:10:23 odpoledne »
To si pleteš s jinou hadičkou.
IP zaznamenána
findejs1310
Host
Re:KARBURATORY
«
Odpověď #20 kdy:
Prosinec 13, 2015, 03:45:34 odpoledne »
A co je totok za ruuru ?
IP zaznamenána
ZEDON
Host
Re:KARBURATORY
«
Odpověď #21 kdy:
Prosinec 13, 2015, 05:10:29 odpoledne »
Jestli myslíš tu jak vyvedl ven a pak to při nastartovaný motorce palcem zavíral,tak jen předváděl,že tam to přisává vzduch. Řešil problém asi vypadlé gumové čepičky v místě kde tu hadičku nasadil a pak mu to víc žralo a možná i hůř startovalo. Nevím,protože ty hadičky svedené do jedné vyved:né plov.vaniček ze spodu karburátorů tam vůbec neměl a ani to neměl zaslepené a to má velký vliv na start. Je to,ale "kutil" v dalším videu ten filtr sání a ty "turbo" vrtule masakr
IP zaznamenána
Ladislav
Host
Re:KARBURATORY
«
Odpověď #22 kdy:
Prosinec 26, 2015, 12:16:15 odpoledne »
pomohlo by tohle dát na konec té hadičky?
http://www.brumla.com/zpetny-ventil-zatky-nadrze-e28102.htm
IP zaznamenána
findejs1310
Host
Re:KARBURATORY
«
Odpověď #23 kdy:
Prosinec 26, 2015, 01:23:03 odpoledne »
Ahoj Lado
jakykoliv zpetny (jednosmerny)ventil bude dobrej kdyz bude funkcni.
Jura
IP zaznamenána
Ladislav
Host
Re:KARBURATORY
«
Odpověď #24 kdy:
Prosinec 27, 2015, 01:04:18 odpoledne »
Tak se asi budu muset pustit do karburátorů.Přišel jsem včera k moto a moto chytne a hned chcípne.asi bude něco špatně r.v.1998
IP zaznamenána
Sat1
Registrovaný člen
Příspěvků: 43
Karma: 0
Re:KARBURATORY
«
Odpověď #25 kdy:
Prosinec 27, 2015, 05:35:56 odpoledne »
jj, ja je delal predevcirem, jak to mesic stalo, tak se asi ucpaly. Zkus nejdriv zacpat pri startu sani, vetsim podtlakem se mozna bordel vycucne. U me se po tomto jedna chytla, ale nakonec jsem je stejne vycislit cele.
IP zaznamenána
JIRKAOLO
Host
Re:KARBURATORY
«
Odpověď #26 kdy:
Prosinec 27, 2015, 06:33:58 odpoledne »
Panove kdyz to tak sleduji jeste ze mam ie jen nez se to poroucha karbec se da vzdy vycistit to je vyhoda j.
IP zaznamenána
findejs1310
Host
Re:KARBURATORY
«
Odpověď #27 kdy:
Prosinec 27, 2015, 06:45:39 odpoledne »
Tak teda panove ja to taky sleduju ale i po mesici stani protocim trosku motor s vypnutym zapalovanim a pak heeen heeeen.tak nevim nevim ja nic neucpavam karbec serizenej 3,75 otacek benal 100 cistej filtr.nema problema...ale motka stoji stale ve 22 st.celsia.
Jura
IP zaznamenána
zdeno255
Host
Re:KARBURATORY
«
Odpověď #28 kdy:
Prosinec 27, 2015, 09:25:35 odpoledne »
Ja som karburátory čistil a nastavil zmes na 2 a1/2 otáčky. Iba som pustil benzín a krásne chytila na cca 4 otácku. Od vtedy jeď prídem po týždni chytí hádam na prvú otáčku. Niekedy sa mi zdá že ani nepretočí a už vrči. V manuály boli 2 otáčky základ. Pôvodne som mal 4 a 1/4 otáčky ale vyššiu hladinu v karburátore. Karburátory ešte neboli rozoberané. Membrány sú nové. Pôvodný majiteľ nemal dobre nasadené manžety s filtra a nasávalo to nefiltrovaný vzduch. Ledva som ich tam dostal pretoze boli zdeformované a dosť tvrdé.
IP zaznamenána
findejs1310
Host
Re:KARBURATORY
«
Odpověď #29 kdy:
Prosinec 28, 2015, 07:57:28 dopoledne »
Ahoj
A to je to...kazda aprilie je original.
Ja kdyz dal 2 1/2 ot. tak hlavne v lete mi to pri podrazeni strilelo jak kulomet.
Jura
«
Poslední změna: Prosinec 28, 2015, 07:58:30 dopoledne od findejs1310
»
IP zaznamenána
Tisk
Stran:
1
[
2
]
3
4
...
9
« předchozí
další »
Fórum pegasoclub.cz
»
Motorky
»
Pegaso 650 Cube a IE
»
KARBURATORY