zdravím Vás kolegové od Aprilií. Chtěl bych se s Vámi podělit o možná drobnost, co se týče dobíjení.
Minulý týden jsem ve čtvrtek odjížděl z Chrustenic a nic netuše si to tak šinu ku Praze, když tu náhle...... Pegaso začlo pocukávat až nakonec uplně zdochlo. Pochopil jsem hbitě, že baterka je ouplně vysosaná- následovala záchranná mise a domu jsem odjížděl s Pegasem na vleku. Na Berounce jsme se s Findejsem Jiřím bavili mimo jiné i o dětských nemocích Pegásek a Jiří podotkl cosi na adresu kontaktů u regulačního relátka- prý se často spečou. A to byl i muj případ. Nekvalitní spoj jsem nahradil spojem kvalitním a poté se mi v hlavě zrodila myšlenka, která mi velela: obejdi všechny kostry! To jsem se divil- i když nejsem nijak elektrikářsky vzdělán- oxidace, barva, nedotažené spoje. Očištěno, obroušeno, utaženo, nakonzervováno. A hle- vesele dobíjím.
Chtěl jsem jen touto skromnou poznámkou upozornit nešťastné kolegy pegasáky, kterým motorka nedobíjí, že ne vždy je na vině vadný regulátor či alternátor a tím spojené vyšší finanční náklady. Zkuste napřed obejít všechny spoje. Mě se to osvědčilo.
Přeji Vám všem krásnou motorkářskou sezonu a hlavně se domů vracejte ve zdraví a s dobrou náladou. P.S. pivečko až po jízdě!!!!