Chlapi potřebuji pomoc...
Můj problém je že asi naopak regulátor nedobíjí.
Zjištěný tento stav :
1) kontrolka blinkru svítí jen při blikání doleva, doprava blinkry svítí ale už né kontrolka
2)při vyjíždce jeden čas začala motorka vynechávat, pak se to nějak ustálilo a v pohodě jsem dojel, jenže pak jsem chcípl moto a už nenastartartoval, baterka kaput
3) po nabití baterky zkoušeno napětí -
Volnoběh - bez světel - 12,56
Volnoběh se světly - 12,09
5000ot bez - 12,7
5000ot se světly - 12,1
- dost se hřejí plastové konektory, od regulátoru(žluté kabely) jak v prostoru u regulátoru, tak konektor u baterky
- samozřejmně je i regulátor je hodně přehřátí - nejde položit ruku
4)baterka už je asi celkově po smrti, problémy se starty byly i minulou sezonu, dlouhé točení, časté nabíjení, dolévání. Po tomto zkoušení cca 5-10min, napětí při volnoběhu kleslo na 12,3V
5) ze stavu zapojení regulátoru jsem zmaten(viz foto),
konektor dvoupinový(jen samice), má zaveden jen jeden kabel, druhý je odstřižen(z fotky je to blbě vidět). Není druhá část konektoru. Z regulátoru vede bílý kabel, který je volně, jen zaizolovaný(ve spodní části fotky)
Přes zimu jsem akorát sahal do elektriky, když jsem instaloval přídavná světla LED, vzhledem k malému odběru 5W, jsem je zapojil přímo na hlavní světlo přes nový vypínač na řidítkách.
Mám teď objednanou novou baterii (nebojte žluťáka, dle doporuční tady ).
Doporučíte mi jak mám dále postupovat, zda to bude chtít nový regulátor či ještě něco jiného?
Díky