Autor Téma: Dobíjení  (Přečteno 147723 krát)

findejs1310

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #45 kdy: Duben 20, 2016, 12:31:41 odpoledne »
no dyt rikam hnedy na kostru a ne zelenej.

findejs1310

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #46 kdy: Duben 21, 2016, 08:25:18 dopoledne »
Ahoj Zdeno
Tak mas naprostou pravdu .
U pegasa je zeleny drat opravdu zpetna vazba a neni to minus.  ;)
Minus je jen ten s ockem.Bohuzel na Caponordu je to trosku jinak.
Akorat nevim jestli se to nahodou netyka jen origo reglu.
Jura


zdeno255

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #47 kdy: Duben 21, 2016, 06:56:52 odpoledne »
V pohode. Zelený som nepripojil inak by šlo napätie aj pri vypnutom kľúči.  ;)

zdeno255

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #48 kdy: Duben 21, 2016, 07:58:32 odpoledne »
Regulátor funguje a drží 14,4V, lenze pri zapnutých svetlách klesne napätie na 13,7-13,8V a ak mam diaľkové tak dokonca 13,3-13,4V. Moc sa mi to nepáči. Nestíha. Myslím že by mali mať stále nad 14V. Ešte to musím premerať meráko. Zatiaľ som meral iba voltmetrom čo mám pri budíkoch.

findejs1310

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #49 kdy: Duben 21, 2016, 08:13:40 odpoledne »
Nemusi byt vzdy vic nez 14V....neni to nutne.
Ani zarovkam by se to moc dlouho nelibilo :D
Ten voltmetr u budiku muze byt ovlivnenej ubytkem napeti na svetlech.
Lepsi merit na baterii.
Za me idealka 13,8  - 14,3
Jura
« Poslední změna: Duben 21, 2016, 08:14:58 odpoledne od findejs1310 »

zdeno255

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #50 kdy: Duben 21, 2016, 08:26:41 odpoledne »
Zajtra pomeriam merákom. Nemal som ho pri sebe. Žiarovkám nevadí cez 14V. Niektoré autá majú stále nad 14V. Mám FIAT a ten má 13,8V. Skôr ma štve ze s diaľkovými klesne na 13,3-13,4V. Zajtra ešte pomeruam priamo na baterke a uvidím.

findejs1310

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #51 kdy: Duben 21, 2016, 09:13:31 odpoledne »
 No kamarade asi by ses divil o kolik se krati zarovkam zivotnost kdyz maji pres" 14V."
 ;D
Ale stejne mezi nama ten jeden minusovej dratek s forovym ockem jako jedine minus dobijeni ?????
Dost velky hazard ze strany italskych konstrukteru.radej bych ho zdvojil a pripojil i na baterku.
Jura
« Poslední změna: Duben 21, 2016, 09:15:36 odpoledne od findejs1310 »

zdeno255

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #52 kdy: Duben 21, 2016, 10:40:34 odpoledne »
Aj iné moto majú iba jeden mínus. Na novom regulátorr je mínus zelený ;) a tú spatnú vazbu som odpojil a zaizoloval.

findejs1310

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #53 kdy: Duben 22, 2016, 06:34:12 dopoledne »
Ahoj Zdeno
No prave Ja mam dva minusy i dva plusy.
a jeste mam pripojenej drat na kostru.
a jak rikas zelenej je minus(u novejsich) tak me to zmatlo.
Hooodne dlouho jsem bojoval a laboroval a zbytecne jsem koupil i novej regl.
Nakonec se ukazalo ze konektory a u nich nalisovane draty a i ukostreni bylo na hooov..o.
Merak ukazoval 0 ohmu ale pri zatezi byla na vsem ztrata skoro 1 volt a dobijeni davalo 13 V
Ted mam regl rovnou na baterku a pohodicka tabacek.stare draty jsem vyrval a mam pokoj.
Jura
« Poslední změna: Duben 22, 2016, 07:47:52 dopoledne od findejs1310 »

zdeno255

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #54 kdy: Duben 22, 2016, 05:34:43 odpoledne »
Dobíjanie funguje dobre a neklesne pod 14 V a max 14,4 V ani pri zapnutých svetlách neklesne pod 14 V. Merané na baterke. Problém je v kontaktoch za spínačkou a od tiaľ je aj merák čo mám vpredu. Pekne sa tam hrejú kontakty.

findejs1310

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #55 kdy: Duben 22, 2016, 06:04:17 odpoledne »
Je to presne tak jak se rika....Italove maji cit pro design ale elektriku montuji do motorek jen proto ze tam musi byt. :D ;D
Ale zlate ceske a slovenske rucicky si s tim poradi.
A jen pro zajimavost ....ja mam napeti taky pres 14V i se svetlama ale kdyz pridam plyn tak to spadne pod 14 a pak to pomalu zase leze nahoru.prej je to normalni.
Jura
« Poslední změna: Duben 22, 2016, 06:11:54 odpoledne od findejs1310 »

Offline Tommy_SCA

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 40
  • Karma: 0
  • Mé moto viz odkaz :)
    • MOJE MOTO-rkari.cz
Re:Dobíjení
« Odpověď #56 kdy: Duben 23, 2016, 07:38:40 odpoledne »
Tak mám nové info o mém problému. Použil jsem při měření novou baterii a také přikládám lepší foto zapojení mého regulátoru, které asi není tak jak má... :(
Takže:
- po nastartování se začali opět zahřívat konektory,včetně regulátoru 
- při prvním měření bez světel,se napětí zdálo v pohodě 14.36V (volnobežné ot) a 14,58V (5000ot)
- potom jsem zapnul světla,napětí spadlo na 12,5 a při zvýšených ot. se napětí moc nezvedlo max.12,6V
- další měření bez světel bylo už ale 12,7 a když jsem zapnul světla kleslo na 12,15V
- pak jsem rozpojil konektor se žl. kabely u regulátoru a naměřil na kabelech které byly z regulátoru cca 3,3V , na kabelech z druhé strany jsem naměřil cca 27,5-28,5 V - mezi jedním párem kabelů jsem nenaměřil žádné napětí.

Na přiložené fotce je vidět, zvláštně zapojení regulátor který má celkem 7 vodičú(bílý je zaslepen).

Můžete někdo poradit? jestli třeba jen není špatně zapojen regulátor nebo jestli není něco jiného blbě, když na těch žlutých kabelech není mezi každým kabelem napětí?



findejs1310

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #57 kdy: Duben 24, 2016, 07:21:48 dopoledne »
Ahoj
jestli to teda  dobre chapu tak jeden zlutej drat je bez napeti smerem od regulatoru pri nastartovane motorce.
Tak jeste jednou....mezi vsema zlutyma dratama mezi sebou musi byt stejne napeti cca 30V a pokud neni tak mas v haji alternator  :-[
Podivej se jeste jestli ty zlute draty vedou rovnou od altiku...posledni moznost  je jestli tam po ceste neni nahodou konektor a ten by mohl byt spalenej.
Jura

zdeno255

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #58 kdy: Duben 24, 2016, 07:54:51 dopoledne »
Konektory a kontakty je najlepšie dať všetky nové. Včera som dal spínacku cez relátko pretože tam bol veľký prechodovy odpor a hriala sa aj ona.

findejs1310

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #59 kdy: Duben 24, 2016, 08:10:52 dopoledne »
konektory pokud mozno vyhazet a propojit na primo.
Je to nejlepsi reseni.
Jura