Ahoj,
prvá chyba: Zväčšenie otvoru o 0,3mm, tým si ju odpísal. Ak beriem do úvahy opotrebenie prevádzkou + plus to tvoje o 0,3 mm o je zväčšenie už za max prípustnú hodnotu opotrebenia. Ak sa zväčší otvor, prebrúsením, treba k tomu priradiť aj patričnú volnobežku (na Slovensku to rieši motoservispetra,) Veľa ľuďí so mnou nebude súhlasiť, ale samotná výmena voľnobežky , je len dočasné riešenie. Je škoda, že v manuály nie je uvedená max hodnota opotrebenia otvorov unášača a ozubeného kolesa, a treba brať do úvahy aj drsnosť (poškodenie) povrchu trecích plôch. No a tvoje možnosti
Originál od Aprilie asi nebudem riešiť, to je skoro hodnota celej motorky
Motoservispetra , zavolaj a opýtaj sa, mne kompletný repas volnobežky nacenili na cca 200€
Komplet volnobežku s unášačom a ozubeným kolesom cez ebay cca 331€
Unášač s volnobežkou cez ebay 228€, a ozubené koleso cez aliexpress za 50€, dokopy cca 280€
Kompletnú voľnobežku s unášačom a ozubeným kolesom z Pegasa 650ie cez ebay za 180€, alebo cez aliexpress za 150€ (už tie ceny neviem presne, ale skús si pozrieť moje príspevky) Zohnať niekde stator a rotor alternátoru, a kryt, ale to si myslím bude trochu aj problém, nie je tu veľký výber. Čo viem tak na Slovensku boli len dvaja čo rozpredávali pegaso, ale neviem či je to ešte aktuálne a či to boli modely ie. No a napr ceny z ebay : Kryt 35€, stator 130€, rotor 100€, plus poštovné