Noro to není scifi to je fakt u karburatoru se tato zavada nemůže vyskytnout protože motor nasava palivo rovnou z karbce při sani kdezto strikacka davkuje palivo do sacího potrubi při kompresy motoru a to ceka na nasati do valce takze přes utazene saci ventily se lehce vytlaci spet do filtru ja to několikrát vydel jak to pcikne a zhasne. Jo a jardo ja k vuli tomu koupil novou baterku nepomohlo.
Vymýšlíš konspirační teorie. Časování ventilů má karbec i IE identické. U vstřikování je palivo vstříknuto těsně před otevřením sacího ventilu, ale ne při kompresi. Stačí se zamyslet nad principem čtyřtaktního motoru a musí ti to dojít. Pokud by palivo bylo vstříknuto již při kompresi do sacího ´kanálu, došlo by ke srážení rozprášeného paliva, to by mělo důsledky jako špatné využití potenciálu paliva, menší výkon, horší emise atd.
Pokud by to bylo způsobené tvou teorií o špatné ventilové vůli, tak by to dělalo při každém cyklu motoru, ne pouze náhodně. Aby se to projevilo, musel by mít ventil zaklepané sedlo a ventil téměř vždy otevřený.
Mrkni na kruhový diagram motoru Rotax
AA - sací otevřený
AC - sací zavřený
SA - výfukový otevřený
SC - výfukový zavřený