Zdravím všechny příznivce, fandy a všechny ty co sedlají Italskou krásku zvanou Aprilie Pegaso. Sám jsem si pořídil tento stroj v loňském roce a to model 650 i.e r.v. 2002. A jak si tak tady pročítám toto fórum co mě tak asi čeká, narazím na toto téma ,,Chcípání na volnoběh". Tento problém mě také potkal. Stalo se mi, že pego si předlo na volnoběh a jakmile jsem chtěl přidat plyn prd a chcíplo to - i zahřáté. Jednou se mi stalo na vyjížďce, že jsem na křižovatce vymáčkl spojku a nic - byl klid, pego si projelo křižovatku pěkně tiše bez motoru. Následný start je možný až se sytičem. Jinak jezdí fajn, jen ten volnoběh... Pro jistotu jsem poté přidával do křižovatek kousek sytiče a dobrý, ale to asi nebude řešení. Jinak co jsem ho koupil, vyměnil jsem olej, filtr oleje, vzduchu a dal jsem novou svíčku po té co se objevilo první chcípnutí. Maličko mě zarazilo začernění svíčky... Jo a taky jsem začal tankovat 100 oktan. Teď jsem si dal stroj do dílny, že si ho začnu šlechtit na novou sezonu a jen tak ze zvědavosti jsem do ní strčil baterku, kterou jsem na podzim vyndal a nabil. Ještě jsem pro klid duše baterku před startem protáhnul přes nabíječku. O baterce nic nevím jak je stará atd, ale chytlo to hned - na sytič. Nechal jsem ji chvilku klapat a jak se pomalu začala zvedat ručička teploty, začal jsem pomalu stahovat sytič a najednou mi to chcíplo. Nastartovat to šlo s těží i na plný sytič. Takže nepomohl ani zimní spánek a odpočinek... :-) Čtu tady o podobných problémech, ale konkrétní odpověď co by to mohlo dělat... Baterka, benzín, ta prokletá volnoběžka??? Díky za radu, zdraví vás všechny nováček z Krkonoš :-)