Obracím se na zkušenější. Loni v srpnu jsem koupil Pegaso 650 r.v. 99 karburátor. Odjezdil jsem v pohodě 750km. Při poslední projížďce, asi 100km od domova, jsme zastavili na občerstvení a vyvenčení se, při následném startu střelilo jako do karburace a od té chvíle už nenastartovala. Jiskru házela ale nikde nebyl cítit benzín. Takže domů pro vlek a potupný odvoz. Proto to taky byla projížďka poslední. Taky se už ozývala volnoběžka, takže prostě konečná a přez zimu nutné opravy. Výměna volnoběžky, demontáž karburátorů, rozebrání, vyčištění a dle dostupných informací seřízení. Výměna pružiny dekompresoru.
Studený motor na sytič chytne na brnknutí, ale během chvíle svody červeně svítí, když sytič stahuju, tak pravidelně okolo 2000 - 1800 ot. chcípne. Karburátory několikrát prohlédnuté, vzduchový filtr nový, sací příruby na 100% těsné. V manuálu k motoru Rotax 655 z roku 1995 je daná max. délka 10ti článků rozvodového řetězu 120,5mm. Přez kola nenaměřím délku na 10ti článcích, tak jsem změřil 5 článků. Dalo mi to 62,6mm.
Tedy x 2 = 125,2mm. Mám sice motor r.v. 1999, ale snad se to takhle dá odvodit. Už opravdu nevím co ještě zkontrolovat. Motor vlastně ani nenechám ohřát, protože mám strach z těch svodů.
Ještě info moto má dle budíku 41 300km.
Pokud by někoho napadlo co ještě zkontrolovat nebo vyzkoušet, budu rád za každou pomoc.