Vitajte na fóre. Čo sa týka sacharidov, vaše ochorenia sú typické. Tieto motocykle boli vyčistené vo voľnobežných a pilotných okruhoch z továrne tak, aby mačky pracovali bez potreby sekundárneho vstrekovacieho systému ako na F650 Funduro. Stav skrutky Pegaso v kľučke zmesi je 1,5 a vypínač 37,5 je nedostatočný na voľnobeh bez tlmivky, pokiaľ motor a počasie nie sú horúce. V tomto prípade má Funduro oveľa bohatšie pilotovanie a konsenzus o zmiešavacom skrutke je 3,25, čo je oveľa bohatšie ako to je Pegaso siblovanie. Ihla a hlavný prúd sú jemné, ak nie sú bežné náhradné tlmiče.
Ak chcete získať americký Pegaso, aby sa spustil, bežal a nečinne dobre so zásobou 37,5 Pilot, otočte skrutku voľnobehu zmesi 4,5. Ešte lepšie, ak sú sacharidy vonku, zmeňte pilotov buď na 40.0 (Rakúsko / Švajčiarsko) alebo na 42.5. Aj keď som nepokúšal 40.0 pilotov, niektoré matematické ukazovatele naznačujú, že nastavenie skrutky zmesi na 3,5-3,75 sa ukáže ako východiskový bod. S pilotom 42.5, viem, že 3.0 ukáže, že to funguje skvele, keď je spojený s filtrom K & N.
Ak vyberiete sacharidy, zoberte ich od seba a uistite sa, že každý priechod je čistý / čistý. Spustite malý drôt (zvyčajne zvlhčujem drôt, aby sa lepšie čistil) cez každý port, najmä tie v zvončeku. Pozrite sa tiež na trhliny v prívodných topánkach a hadici na drevené uhlie (ak sú stále nainštalované). Ak boli hadičky hadice odstránené, zistila som, že gumové vákuové uzávery prasknú len po roku +. Akékoľvek netesnosti budú ďalej opierať o zmes.
Mám navyše pár nových pilotných trysiek Mikuni v 40.0, ak máte záujem.
Späť som čítal sprievodcu pre ladenie Mikuni a ukázal, že nastavenie voľnobehu by malo byť zvyčajne v rozmedzí 1,5-2,5 vypnutie, dávať alebo vziať. Akokoľvek by to mohlo naznačovať, že pilot bol príliš malý. Koniec koncov, BMW F650 bežal pilotom 41,5 a zmesou 3,25 otáčok. Zdá sa, že to zodpovedá tomu, čo som videl na našich kolíkoch a prečo prebiehame 42,5 pilotov a 3 otáčky (máme vzduchové filtre K & N). Odpoveď škrtiacej klapky a prechod do stredného rozsahu je oveľa lepšia.
Tommymerle,
berúc do úvahy nahromadenie uhlíka vo výfukových plynoch, ktoré naznačuje buď bohatú tryskanie, alebo vyhorené chladivo, obávam sa, že horúca jazda nemusí súvisieť s tryskaním. Červené záhlavia sú zvyčajne kombináciou voľnobežných a pilotných obvodov s chudobou, ktoré sa skladajú zo špinavého alebo upchatého karbónu, ktorý ďalej nakloní zmes. Ak máte skúsenosti s vysokou teplotou chladiacej kvapaliny, potom si myslím, že môžete mať problém s vodným čerpadlom alebo s hlavným tesnením.
Pokiaľ ide o gumové diely v karbóne, môžete ušetriť tony peňazí a kúpiť ich z predajcu Suzuki za rok 2000 GS500e. Na schéme súčiastok sa jedná o voľnobežné miešacie skrutkovanie (č.34), plachty (22), plaváky (č.17) a tesnenie s plovoucími miskami (č.15). Ak oddeľujete dva uhľovodíky, možno budete chcieť vymeniť aj prívodné tesnenia paliva, položka č. 46. Existuje jedno tesnenie, ktoré Suzuki neukazuje v schéme častí. To je prsteň v spodnej časti nosiča / vodidla posúvača. Pre tento produkt kupím od spoločnosti BMW číslo 13 11 2 343 393.