zdravím všechny,
jsem zde nováček a pegaso mám od podzimu. Tak nějak se mi prostě zalíbilo tak jsem koupil hned dvě, jednu pro mě a jednu pro přítelku ,aby to bylo fér
Jezdíme na pohodu, občas lehký terén, takže nám to stačí.
Obě jsou to pegaso i.e. první verze 2001 se sagem stříkačkou (bylo mi řečeno že lepší než karbec )
Na podzim najeto cca 1500 km naprosto bez problémů. Obě na první cinknutí start no problem.
Na zimu v suché stodole, plná nádrž, pod plachtou. Ta moje měla slabší starší baterku a když jsem asi před měsícem chtěl stroj zkušebně nahodit ,tak kontrolky svítí,ale už nestartuje ,jen zapraskala - takový to drrrr, když je vybitá baterka a nemá sílu - znám to z jiných strojů, nepřišlo mi to nějak špatný. Druhá chytla v pohodě. Tak jsem koupil novou baterku, dám jí tam chci nastartovat , kontrolky svítí, startér startuje, ale nechytá ,nechytá. Ale co je divný, neozval se ten první zvuk čerpadla/stříkačky po tom co otočíte klíčkem tak to vždy ten zvuk udělá a pak se startuje a pohodě. Tak teď ne. Druhá to dělá a startuje v pohodě. Stalo se to někomu ? Co s tím ? Je možný že je nějak zaseknutá / ucpaná stříkačka, nebo tak něco ? Motorka je teď nepojízdná a já řeším co s tím.
Druhý problém mám s ukazatelem teploty. Na druhý mašině nastartujem ,chvíli jedem , teplota v pohodě vystoupá doprostřed a drží - prostě jako v autě, podle mě normální stav. U mě nic, maximálně se pohne ručička o kousek. Když jí nechám 5 minut stát tak pak se dostane k prostředku a zapne se větrák.Takže to nějak funguje a chladí, ale příjde mi to divné že za jízdy se nezahreje. Prodejce mi řekl že je tam asi ,,studenější,, termostat a že to nemám řešit ,že je to v pohodě. Mě to prostě vadí
Nevíte co s tím ?
A do třetice , klasika, oproti druhému stroji mám o 5-8 cm nižší zadek. Takže asi klasika, jak tu čtu ,měl jsem u svého stroje hold špatnou ruku při výběru a bude tam asi unavená pružina/tlumič.
Na pohled krasavec jako novej, ale teď začínám váhat zda jsem s italem neudělal chybu a neměl smůlu na kus. Přítelka má obouchanější ,ale vše jí šlape jako hodinky...Každý stroj byl cca za 50 tis a na lepší a dražší nemáme, živíme ještě auta, tak mě to dost štve...
díky moc za rady a pomoc a všem přeju hodně bezporuchových km na italských koních