Autor Téma: Vibrace od motoru  (Přečteno 37948 krát)

Offline jarin2

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 22
  • Karma: 0
Vibrace od motoru
« kdy: Září 14, 2009, 04:13:46 odpoledne »
Ahojky, mám pegaso krátkou dobu a p?i jízd? nad 3000 ot/min má motor dost velké vibrace a jízda je nep?íjemná. Je to normální? Mám vytahanou ?et?zovku, je možné, že to d?lá ona a po vým?n? se vibrace ztratí? Už vím, že jsou na ní kola 16/47 zub?. Dá se sehnat jiná sada s p?evodem do rychla, aby se motor nemusel tolik vytá?et p?i rychlostech nad 100km/hod?:)

Migas

  • Host
Odp.:Vibrace od motoru
« Odpověď #1 kdy: Září 15, 2009, 10:06:12 odpoledne »
A ustanou ve vyšších otá?kách? Motor p?estává vibrovat úpln? až tak p?i 4000 - 4500 otá?kách(p?i prudkém p?idání)a pak to jde hladce. Aspo? u m?:whistle:

milan

  • Host
Odp.:Vibrace od motoru
« Odpověď #2 kdy: Září 18, 2009, 10:16:23 odpoledne »
Já mám osazeno 16/49 a jsem spokojen! Te? i ve dvojko a naložený jede dle mých p?ectav, ikdyž to trochu to?ím. D?íve na p?tku p?i 3000 otá?kách 115km, a te? v?tší rozeta tak p?i 3000ot 85km a sem spokojen.

Nora

  • Host
Odp.:Vibrace od motoru
« Odpověď #3 kdy: Září 19, 2009, 10:42:59 dopoledne »
Milan: a? po?ítám jak po?ítám, tak mi u tvé zm?ny rozety n?co nesedí. Když beru v potaz to, že máš Pegaso 97-01 se standardní zadní gumou 130/80 17, tak p?i sériovém p?evodu 16/47 a otá?kách 3000 ot/min rychlost 72 km/h, p?i použití pom?ru 16/49 a stejných otá?kách je rychlost 68 km/h. Zm?nou 2 zub? na rozet? nem?žeš z logického hlediska docílit rozdíl 30 km/h. P?i použití 2 mezních p?evodových pom?r? které lze na Pegaso sehnat  (15/49 a 17/41)  je rozdíl v rychlosti p?i 3000 ot/min 19 km/h - tzn. 65 km/h a 84 km/h.

milan

  • Host
Odp.:Vibrace od motoru
« Odpověď #4 kdy: Září 20, 2009, 09:10:27 dopoledne »
kamoš má taky pego ikdyž starší, a když sedne na noje ?íká žeje to prý upln? n?jak jinak sp?evodovaný! Než to jeho. Když jedeme vedle sebe, já už mám p?tku a on ješt? furt na ?tverku tak rozdíl je n?jakých 25km. Obuté na zadku mám mitas 9 drapák

Offline jarin2

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 22
  • Karma: 0
Odp.:Vibrace od motoru
« Odpověď #5 kdy: Září 20, 2009, 07:01:29 odpoledne »
nad t?emi tisíci ot mám vibrace po?ád-myslím si že to je da? za to , že je to jednoválec......:(

milánek

  • Host
Odp.:Vibrace od motoru
« Odpověď #6 kdy: Září 21, 2009, 03:52:05 odpoledne »
jestli se to klepe v otackach tak je neco spatne ale pod 3500 se pri pridani ten motor klepe jak preslechtenej pes toho se nezbavis ani kdyby ses na hlavu stavel - ja jezdim 15 na 47 tj. do pomala ma to ted aspon naznak zrychleni a da se jet na 5ku od 80ti vys - nedovedu si predstavit jezdit na delsi prevod nez seriovych 16 na 47 to by uz musela byt naprostej uklepanec nehlede na to ze ten motor na to nema - pokud ti vybrace vadi nezbyva nez zvysit pocet valcu :-)

Nora

  • Host
Odp.:Vibrace od motoru
« Odpověď #7 kdy: Září 22, 2009, 09:41:35 odpoledne »
no...m?j první pokus po úprav? bude 16/43, pokud to bude málo p?jdu na 16/41, pokud i to nebude to co si p?edstavuji, tak za?nu elaborovat se 17 zubovým kole?kem. Podle výsledku se zvýšením výkonu budou následovat jízdní testy. Cílem je snížit otá?ky na 5-ku o 700 ot./min a pop?ípad? více.

zdeno255

  • Host
Re:Vibrace od motoru
« Odpověď #8 kdy: Duben 02, 2016, 08:33:29 odpoledne »
Dnes som sa viezol na rovnakom Pegase a zistil že to moje riadne trasie. Celkovo na mojom sú o dosť väčšie vibrácie. Aj na zrkadlách vidieť že sa na mojom viac trasú. Odpor som pozeral a mám tam 10kOhm. Nejaké rady nápady co pozrieť? Dík

PetrOstrava

  • Host
Re:Vibrace od motoru
« Odpověď #9 kdy: Duben 18, 2016, 01:22:05 odpoledne »
Ahoj, chci se zeptat.
mám Pégo 1995, převodový poměr nevím, ale:

Měl jsem už několik jednobuchů - XT600 43f, DRZ 400S, potom KTM exc 250/450/530EXC-R - žádný z nich neměl takové vibrace od motoru, jako tohle Pegaso.
Pod 3000ot je motorka dost ucukaná, jízda kolem 50 km/h je taková nic moc. Už při téhle rychlosti dost vibruje, to pak pokračuje až do 4500 - 5000ot. Poté vibrace trochu ustanou, ale kolem 6500ot se vibrace zase zesílí a to dost nepříjemně.

Mohlo by něco pomoci?
Odpor u CDI se údajně dělal až od r.v. 1996, já mám verzi GA 31 kw.
Nezdá se mi, že by motka měla tako vibrovat. Jdou totiž dost do řidítek. Bavím se o vibracích za jízdy, na místě při vytočení do konce je to úplně nesnesitelné.

Prosím někoho o radu, nebo třeba kdyby se našel nějaký ochotník z okolí Ostravy, Frýdku Místku - prostě ze Severní Moravy, kdo tomu rozumí a třeba se mi na to kouknul, byl bych rád. Klidně k někomu do dílny dojedu a odměním se třeba lahvinkou bílého.

Díky za jakýkoliv post.

Petr

PetrOstrava

  • Host
Re:Vibrace od motoru
« Odpověď #10 kdy: Duben 19, 2016, 08:25:21 odpoledne »
No, nikdo zatím nic?

Nicméně, nedalo mi to a včera jsem sedl na peginu.
Zajel jsem s 1/4 nádrží na benzinu a dobral do plna Vervu 100 (co se týká vysokooktanového benzínu, dle testů je Benzina na 1. místě, poté OMV).

A světe div se, po pár km se mi průběh motoru i vibrace zdály mnohem lepší. Tedy zátah - rozhodně to jede lépe a i vibrace jsou nižší. No, snad to není jen subjektivní pocit, ale opravdu změna k lepšímu.

Zpozoroval někdo z vás taky něco podobného?

Nora

  • Host
Re:Vibrace od motoru
« Odpověď #11 kdy: Duben 26, 2016, 08:50:45 dopoledne »
Můžou být špatně nastavené rozvody, může být přesazený vyvažovací hřídel, posunutý rotor na klice, velký odtrh snímače od rotoru. Je toho spousta, co dokáže rozvibrovat motor...

zdeno255

  • Host
Re:Vibrace od motoru
« Odpověď #12 kdy: Duben 26, 2016, 09:26:29 dopoledne »
Mne sa znížili vybrácie po nastaveni zmesi.

zdeno255

  • Host
Re:Vibrace od motoru
« Odpověď #13 kdy: Březen 04, 2017, 04:42:33 odpoledne »
Na ľavej strane som mal zlomený spodný rám.  Zase sú vibrácie o  je čo znesitelnejšie