Fórum pegasoclub.cz
Motorky => Pegaso 650 Cube a IE => Téma založeno: jarin2 Září 14, 2009, 04:13:46 odpoledne
-
Ahojky, mám pegaso krátkou dobu a p?i jízd? nad 3000 ot/min má motor dost velké vibrace a jízda je nep?íjemná. Je to normální? Mám vytahanou ?et?zovku, je možné, že to d?lá ona a po vým?n? se vibrace ztratí? Už vím, že jsou na ní kola 16/47 zub?. Dá se sehnat jiná sada s p?evodem do rychla, aby se motor nemusel tolik vytá?et p?i rychlostech nad 100km/hod?:)
-
A ustanou ve vyšších otá?kách? Motor p?estává vibrovat úpln? až tak p?i 4000 - 4500 otá?kách(p?i prudkém p?idání)a pak to jde hladce. Aspo? u m?:whistle:
-
Já mám osazeno 16/49 a jsem spokojen! Te? i ve dvojko a naložený jede dle mých p?ectav, ikdyž to trochu to?ím. D?íve na p?tku p?i 3000 otá?kách 115km, a te? v?tší rozeta tak p?i 3000ot 85km a sem spokojen.
-
Milan: a? po?ítám jak po?ítám, tak mi u tvé zm?ny rozety n?co nesedí. Když beru v potaz to, že máš Pegaso 97-01 se standardní zadní gumou 130/80 17, tak p?i sériovém p?evodu 16/47 a otá?kách 3000 ot/min rychlost 72 km/h, p?i použití pom?ru 16/49 a stejných otá?kách je rychlost 68 km/h. Zm?nou 2 zub? na rozet? nem?žeš z logického hlediska docílit rozdíl 30 km/h. P?i použití 2 mezních p?evodových pom?r? které lze na Pegaso sehnat (15/49 a 17/41) je rozdíl v rychlosti p?i 3000 ot/min 19 km/h - tzn. 65 km/h a 84 km/h.
-
kamoš má taky pego ikdyž starší, a když sedne na noje ?íká žeje to prý upln? n?jak jinak sp?evodovaný! Než to jeho. Když jedeme vedle sebe, já už mám p?tku a on ješt? furt na ?tverku tak rozdíl je n?jakých 25km. Obuté na zadku mám mitas 9 drapák
-
nad t?emi tisíci ot mám vibrace po?ád-myslím si že to je da? za to , že je to jednoválec......:(
-
jestli se to klepe v otackach tak je neco spatne ale pod 3500 se pri pridani ten motor klepe jak preslechtenej pes toho se nezbavis ani kdyby ses na hlavu stavel - ja jezdim 15 na 47 tj. do pomala ma to ted aspon naznak zrychleni a da se jet na 5ku od 80ti vys - nedovedu si predstavit jezdit na delsi prevod nez seriovych 16 na 47 to by uz musela byt naprostej uklepanec nehlede na to ze ten motor na to nema - pokud ti vybrace vadi nezbyva nez zvysit pocet valcu :-)
-
no...m?j první pokus po úprav? bude 16/43, pokud to bude málo p?jdu na 16/41, pokud i to nebude to co si p?edstavuji, tak za?nu elaborovat se 17 zubovým kole?kem. Podle výsledku se zvýšením výkonu budou následovat jízdní testy. Cílem je snížit otá?ky na 5-ku o 700 ot./min a pop?ípad? více.
-
Dnes som sa viezol na rovnakom Pegase a zistil že to moje riadne trasie. Celkovo na mojom sú o dosť väčšie vibrácie. Aj na zrkadlách vidieť že sa na mojom viac trasú. Odpor som pozeral a mám tam 10kOhm. Nejaké rady nápady co pozrieť? Dík
-
Ahoj, chci se zeptat.
mám Pégo 1995, převodový poměr nevím, ale:
Měl jsem už několik jednobuchů - XT600 43f, DRZ 400S, potom KTM exc 250/450/530EXC-R - žádný z nich neměl takové vibrace od motoru, jako tohle Pegaso.
Pod 3000ot je motorka dost ucukaná, jízda kolem 50 km/h je taková nic moc. Už při téhle rychlosti dost vibruje, to pak pokračuje až do 4500 - 5000ot. Poté vibrace trochu ustanou, ale kolem 6500ot se vibrace zase zesílí a to dost nepříjemně.
Mohlo by něco pomoci?
Odpor u CDI se údajně dělal až od r.v. 1996, já mám verzi GA 31 kw.
Nezdá se mi, že by motka měla tako vibrovat. Jdou totiž dost do řidítek. Bavím se o vibracích za jízdy, na místě při vytočení do konce je to úplně nesnesitelné.
Prosím někoho o radu, nebo třeba kdyby se našel nějaký ochotník z okolí Ostravy, Frýdku Místku - prostě ze Severní Moravy, kdo tomu rozumí a třeba se mi na to kouknul, byl bych rád. Klidně k někomu do dílny dojedu a odměním se třeba lahvinkou bílého.
Díky za jakýkoliv post.
Petr
-
No, nikdo zatím nic?
Nicméně, nedalo mi to a včera jsem sedl na peginu.
Zajel jsem s 1/4 nádrží na benzinu a dobral do plna Vervu 100 (co se týká vysokooktanového benzínu, dle testů je Benzina na 1. místě, poté OMV).
A světe div se, po pár km se mi průběh motoru i vibrace zdály mnohem lepší. Tedy zátah - rozhodně to jede lépe a i vibrace jsou nižší. No, snad to není jen subjektivní pocit, ale opravdu změna k lepšímu.
Zpozoroval někdo z vás taky něco podobného?
-
Můžou být špatně nastavené rozvody, může být přesazený vyvažovací hřídel, posunutý rotor na klice, velký odtrh snímače od rotoru. Je toho spousta, co dokáže rozvibrovat motor...
-
Mne sa znížili vybrácie po nastaveni zmesi.
-
Na ľavej strane som mal zlomený spodný rám. Zase sú vibrácie o je čo znesitelnejšie
(https://s9.postimg.org/4wyq8t74r/20161023_125527.jpg) (https://postimg.org/image/4wyq8t74r/)
(https://s2.postimg.org/wbh9b3445/20161023_125535.jpg) (https://postimg.org/image/wbh9b3445/)