Fórum pegasoclub.cz
Motorky => Pegaso 650 Cube a IE => Téma založeno: petrxall Září 01, 2016, 06:26:43 odpoledne
-
Zdravím,
čeká mě na zimu výměna řetězovky a tak už koukám, co bych tam dal.. někde hodně dozadu jsem našel, že už se to tu rozebíralo, ale moc názorů tam nebylo, takže pár otázek..
Vzít řetězovku od ČZ, má to smysl na tuhle motorku?
Zachovat originální poměr zubů nebo pokud nelítám dálnice 150-160 je lepší poměr 49-16?
Rád bych trochu prodloužil jedničku a zvýšil akceleraci, klidně na úkor maximálky.
Jaké máte zkušenosti?
Mám karbec, rok 98
-
Ahoj, mas nerealny pozadavek, bud muzes vsechny kvalty prodlouzit, nebo vsechny zkratit vic do sily a mensi maximalky. Nemuzes ale prodlouzit jednicku a zaroven chtic vice sily a mensi maximalku.
-
OK, chápu... takže při větší rozetě budou všechny kvalty kratší, bude potřeba více řadit. No možná tam nechám radši ten klasický poměr, reps. pokud by se ještě někdo podělil o zkušenosti?
-
Ahoj poměr 49-16 sem taky zkoušel ale vrátil sem se k púvodnímu 47-16. Kvalty byli o poznání kratší a motor se hned přetáčel. Vhodný tak do terénu.
-
Děkuji za názor.. dám tam origo ;)
-
Čau tak jsem dnes měnil řetězovou sadu stará tam byla 30 000km a byla už hotová hlavně hnací kolečko měl jsem tam poměr 17/47 tet jsem se vrátil ke 16/47 tak uvidím jak ožije dal jsem kapku širší
a mohutnější řetěz ČZ. Cena 2500 Kč tak dalších 30 000 mám snad klid.
-
Tak jsem kecal řetězovka tam byla 22000km.