Motorky > Pegaso 650 Cube a IE

závit vypouštěcí zátky

(1/3) > >>

kabilek:
Ahoj, při výměně oleje se mi podařilo vyšroubovat zátku i se závitem. Opravoval jste někdo závit v karteru ? Děkuji za rady.

Jary:
Ahoj opravoval koupil jsem závitovou vložku

kabilek:
Vložku ,takovou tu jakoby pružinku ?Jak šel řezat závit, když tam je tem sací koš?

Jary:
Šlo to blbě ale udělal jsem to no a to mě teď čeká  na dalším Pegasu znova .

miguel323:
Ač jsem majitel F650,což víme je totéž a v případě rady nedůležité....

Závit jsem na své první F650 taky opravoval...
Koupil jsem sadu na opravu závitů olejových van...Stojí ta základní na 4 průměry asi 800kč
Povalil jsem jí na bok..
Vybral odpovídající průměr závitníku......
Změřil jsem si hloubku posuvkou,kolik je k tomu sacímu koši abych ho nepoškodil..
To jsem přenesl na ten závitník a lihovkou sem si udelal rysku...
Pak jsem začal řezat...Když jsem dolej k rysce,tak sem zavitník vytočil a uřízl flexou v místě kam až jsem řezal...
Pak jsem zase přenesl hloubku na závitník a opakoval....
Závitník sice rozřežeš a vyhodíš,ale zase lepší než půlit motor a nechat vyvařovat...

Náhradní zátku ze sady jsem použil jako futro...
Provrtal a vyřízl závit na běžně dostupný  výpustný šroub...
Takhle vytvořené futro jsem tam našrouboval na tekutý kov a utáhl.....

Po téhle úpravě jsem měl motorku 40 tis. kilometrů a výpušťák mě už netrápil...

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

Přejít na plnou verzi