Autor Téma: Deflektor na Givi plexi.  (Přečteno 3169 krát)

Offline Tomis

  • Častý návštěvník
  • ***
  • Příspěvků: 265
  • Karma: 6
Deflektor na Givi plexi.
« kdy: Duben 05, 2017, 02:25:16 odpoledne »
Ahoj lidi,
nemáte někdo zkušenosti s deflektorem na givi plexi na Pego650ie?  Plexi je sice dobré na chytání much, ale dělá mi celkem velké turbulence. Než ho vyhodím, chtěl bych to zkusit vylepšit deflektorem. Kdo máte s nějakým zkušenosti, případně nevyráběl ho někdo doma? V historii fóra něco málo je, ale nic konkrétního  :(

Dík Tomis

Offline Jarda

  • Grafoman
  • ****
  • Příspěvků: 687
  • Karma: 14
  • "JEDU TAK ABYCH SE VŽDY VRÁTIL NA START"
Re:Deflektor na Givi plexi.
« Odpověď #1 kdy: Duben 05, 2017, 06:13:30 odpoledne »
Ahoj,
já jsem si ho dělal svépomocí(už né na pégo ale na versyse-také byly turbulence) a mohu říci super,v poho teď jezdím s vyklopenou helmou i při 100km/hod. a interkom slyším i při 130km/hod.!!!!
Jarda

Offline Tomis

  • Častý návštěvník
  • ***
  • Příspěvků: 265
  • Karma: 6
Re:Deflektor na Givi plexi.
« Odpověď #2 kdy: Duben 05, 2017, 08:55:09 odpoledne »
Moc pěkný. Zkusit vyrobit bych to taky mohl.
Prosímtě, jakou tloštku plastu to máš? A máš to rovné, nebo jsi to nějak ohýbal, aby to ladilo s plexi? A jestě, mohl by si to vyfotit z boku, aby bylo lépe vidět ty držáky?  ;)  Zkusil bych to částečně zkopírovat, ikdyž chci zkusit uchycení navršek, bez vrtání do plexi. Dík a zdar.
T.

Offline Jarda

  • Grafoman
  • ****
  • Příspěvků: 687
  • Karma: 14
  • "JEDU TAK ABYCH SE VŽDY VRÁTIL NA START"
Re:Deflektor na Givi plexi.
« Odpověď #3 kdy: Duben 06, 2017, 04:30:50 dopoledne »
No není to zase tak těžké,
udělal jsem si jich asi 5 než jsem vybral ten správný a hlavně vyhovující  ;)
Tloušťku mám od 3mm(moc měkké) do 5mm(4-5mm je dle mně ideální),mám to pěkně do oblouku podle hlavního plexi.
Jarda
PS:posílám foto jednoho z prvních protože teď to fotit nejdu(moc brzo) :P :P :P

zdeno255

  • Host
Re:Deflektor na Givi plexi.
« Odpověď #4 kdy: Duben 06, 2017, 07:55:08 dopoledne »
Alliexpress za 25€




Offline Tomis

  • Častý návštěvník
  • ***
  • Příspěvků: 265
  • Karma: 6
Re:Deflektor na Givi plexi.
« Odpověď #5 kdy: Duben 06, 2017, 11:23:28 dopoledne »
No není to zase tak těžké,
udělal jsem si jich asi 5 než jsem vybral ten správný a hlavně vyhovující  ;)
Tloušťku mám od 3mm(moc měkké) do 5mm(4-5mm je dle mně ideální),mám to pěkně do oblouku podle hlavního plexi.
Jarda
PS:posílám foto jednoho z prvních protože teď to fotit nejdu(moc brzo) :P :P :P

Díky moc, takhle to stačí.
To jsi obýval v troubě? Při cca kolika  stupních se to dělá?

ps: 4:30??? ...nekřestanská hodina na dělání čehokoli...  ;D

Offline Tomis

  • Častý návštěvník
  • ***
  • Příspěvků: 265
  • Karma: 6
Re:Deflektor na Givi plexi.
« Odpověď #6 kdy: Duben 06, 2017, 11:24:58 dopoledne »
Alliexpress za 25€




Taky pěkný, díky za inspiraci.

Offline Jarda

  • Grafoman
  • ****
  • Příspěvků: 687
  • Karma: 14
  • "JEDU TAK ABYCH SE VŽDY VRÁTIL NA START"
Re:Deflektor na Givi plexi.
« Odpověď #7 kdy: Duben 06, 2017, 05:54:47 odpoledne »
No není to zase tak těžké,
udělal jsem si jich asi 5 než jsem vybral ten správný a hlavně vyhovující  ;)
Tloušťku mám od 3mm(moc měkké) do 5mm(4-5mm je dle mně ideální),mám to pěkně do oblouku podle hlavního plexi.
Jarda
PS:posílám foto jednoho z prvních protože teď to fotit nejdu(moc brzo) :P :P :P

Díky moc, takhle to stačí.
To jsi obýval v troubě? Při cca kolika  stupních se to dělá?

ps: 4:30??? ...nekřestanská hodina na dělání čehokoli...  ;D
Jo,jo,jo,v troubě(na pečícím papíru),nejdříve jsem dostal tip na 60stupínků na 10min ale když jsem to tam měl 60minut a s plexi jsem ani nehnul tak jsem postupně zvyšoval teplotu až jsem se dostal na 100-110stupínků na 10 min a myslím že ideální jelikož to šlo krásně,ještě podotknu že jsem to ohýbal přes origo plexi s tím že jsem mezi deflektor a motoplexi dal radši papír aby to nevyvedlo nějakou neplechu,pak jsem to stáhnul na chvíli(15min) svorkami a bylo hotovo :) :) :) :)
Jo a ještě abych to upravil na pravou míru tak nejdříve nakreslit na kus plexi skutečnej tvar deflektoru,přímočarkou opatrně-pomalu(aby se to neštípalo) vyříznout,pěkně zabrousit do hlaďounka ostré hrany a pak jsem teprve ohýbal.
4:30?????? Každý to má jinak nastaveno  ;D ;D ;D ;D
Jarda
« Poslední změna: Duben 06, 2017, 06:07:45 odpoledne od Jarda »

Offline Tomis

  • Častý návštěvník
  • ***
  • Příspěvků: 265
  • Karma: 6
Re:Deflektor na Givi plexi.
« Odpověď #8 kdy: Duben 07, 2017, 07:59:01 dopoledne »
No není to zase tak těžké,
udělal jsem si jich asi 5 než jsem vybral ten správný a hlavně vyhovující  ;)
Tloušťku mám od 3mm(moc měkké) do 5mm(4-5mm je dle mně ideální),mám to pěkně do oblouku podle hlavního plexi.
Jarda
PS:posílám foto jednoho z prvních protože teď to fotit nejdu(moc brzo) :P :P :P

Díky moc, takhle to stačí.
To jsi obýval v troubě? Při cca kolika  stupních se to dělá?

ps: 4:30??? ...nekřestanská hodina na dělání čehokoli...  ;D
Jo,jo,jo,v troubě(na pečícím papíru),nejdříve jsem dostal tip na 60stupínků na 10min ale když jsem to tam měl 60minut a s plexi jsem ani nehnul tak jsem postupně zvyšoval teplotu až jsem se dostal na 100-110stupínků na 10 min a myslím že ideální jelikož to šlo krásně,ještě podotknu že jsem to ohýbal přes origo plexi s tím že jsem mezi deflektor a motoplexi dal radši papír aby to nevyvedlo nějakou neplechu,pak jsem to stáhnul na chvíli(15min) svorkami a bylo hotovo :) :) :) :)
Jo a ještě abych to upravil na pravou míru tak nejdříve nakreslit na kus plexi skutečnej tvar deflektoru,přímočarkou opatrně-pomalu(aby se to neštípalo) vyříznout,pěkně zabrousit do hlaďounka ostré hrany a pak jsem teprve ohýbal.
4:30?????? Každý to má jinak nastaveno  ;D ;D ;D ;D
Jarda

Super, díky za cenné rady. Přístí týden bych měl mít plexisklo, tak to zkusím.