Autor Téma: KARBURATORY  (Přečteno 100506 krát)

Martin

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #90 kdy: Červen 30, 2016, 03:13:49 odpoledne »
Jehla byla na druhým zářezu zhora

krumpel

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #91 kdy: Červen 30, 2016, 08:29:06 odpoledne »
Zdravim. Urcite Ti to robi zodrata ihla alebo puzdro. Mal som tento isty problem, zrala 7,5l. Vycistil som karburator, vymenil O kruzky, sviecka stale cierna. Nakoniec som objednal 2 opravne sady - trysky, ihly, puzdra, O kruzky. Vymenil som to vsetko a Pegaso chyta na supu aj po 3 tyzdnoch statia a zere 4,5 - 5l, podla toho ako nastavis ihlu. Ked som ju dal prvy zarez tak zdochynala, nastavil som na druhy od vrchu a jazdi super. Volnobezne trysky na 3,5 otacky .

Martin

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #92 kdy: Červenec 05, 2016, 08:56:53 dopoledne »
Tak jsem posunul jehlu co nejníž, jestě maličko snížil hladiny, a šroubek volnoběhu dal na 4,5 otáčky.
Motorka ted startuje krásně na první otočení, ale musím vždy po dojetí zavřít benzín, jinak problémy se startováním zůstávají. Spotřeba mírně klesla na 8l.
Kde a za kolik jste kupovali ty opravný sady na karburátory prosím? Myslím že mě to asi nemine. >:(

krumpel

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #93 kdy: Červenec 05, 2016, 09:09:47 odpoledne »

Martin

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #94 kdy: Červenec 06, 2016, 09:00:01 odpoledne »
díky :) a je v BMW stejná hlavní tryska jako v Pegasu?

zdeno255

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #95 kdy: Listopad 01, 2016, 03:52:07 odpoledne »
Neciete aká hlavná tryska má byť originál v Cube rv.2000? Objednal som a prišla mi 110 (niekde sa dávali aj 107,5). Ja som tam mal ale pôvodne 112,5. V manuali som našiel iba dva druhy 110 a 107,5

« Poslední změna: Listopad 01, 2016, 04:11:05 odpoledne od zdeno255 »

Offline Tommy_SCA

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 40
  • Karma: 0
  • Mé moto viz odkaz :)
    • MOJE MOTO-rkari.cz
Re:KARBURATORY
« Odpověď #96 kdy: Listopad 23, 2016, 09:50:08 dopoledne »
Urcite Vas to neminie. Riesil som presno to iste. Kupoval som to http://www.ebay.com/itm/Keyster-Vergaser-Dichtsatz-BMW-F650-F-650-E169-Mikuni-BST33-Reparatur-Satz-/251642564253?hash=item3a9710ce9d:g:WO0AAMXQiFxR9SJJ&vxp=mtr

Samozrejme 2 sady.

Má to tedy ty trysky stejné jako Pegaso 650 - rv 98 ? na jiným webuh který tuto sadu nabízeí uváději rozměry trysek
viz: https://cmc-parts.be/index.php/keyster-bmw-ducati-triumph-ktm-cagiva-ural-europese-motorfietsen-motos-europeenne-cmc-parts-herstelkit-kit-de-reparation-repairkit-carburetor-carburator-carburateur-karburator/keyster-belgium-belgie-belgique-keyster-bmw-ducati-triumph-ktm-c.html

a dle toho hlavní tryska je 140 , ale v Pegasech by teda měla být 107,5 ? Použil tuto sadu ještě někdo jiný?
« Poslední změna: Listopad 23, 2016, 09:59:15 dopoledne od Tommy_SCA »

Offline Tommy_SCA

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 40
  • Karma: 0
  • Mé moto viz odkaz :)
    • MOJE MOTO-rkari.cz
Re:KARBURATORY
« Odpověď #97 kdy: Březen 03, 2017, 08:45:21 dopoledne »
Někdo info ohledně těch trysek, prosím ???

zdeno255

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #98 kdy: Březen 04, 2017, 04:34:17 odpoledne »
Myslím že 140 je už veľa.

Offline Tommy_SCA

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 40
  • Karma: 0
  • Mé moto viz odkaz :)
    • MOJE MOTO-rkari.cz
Re:KARBURATORY
« Odpověď #99 kdy: Březen 04, 2017, 05:26:03 odpoledne »
No právě, proto by mě zajímali informace o te sadě a zda ještě někdo další tyto sady používal a použil z nich ty trysky...

zdeno255

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #100 kdy: Březen 04, 2017, 06:07:23 odpoledne »
Karburatory sú rovnaké ale tým že má BMW inú hlavu aj inak nastavené CDI tak aj trysky má iné. Ale teoreticky okrem hlavnej by to malo pasovať. Ak chceš pozriem ti hlavné. Mal by som mať niekde 2ks nových.
Ešte skús tu : http://partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Aprilia/2000/Pegaso+650+1997-2000/357551/
« Poslední změna: Březen 04, 2017, 06:09:38 odpoledne od zdeno255 »

Offline Tommy_SCA

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 40
  • Karma: 0
  • Mé moto viz odkaz :)
    • MOJE MOTO-rkari.cz
Re:KARBURATORY
« Odpověď #101 kdy: Březen 04, 2017, 06:46:59 odpoledne »
Takže tyto hlavní trysky nemají vliv na tu spotřebu?  Když tady psali že po montáži této sady spotřeba klesla a ty jehly použít nemohli..

zdeno255

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #102 kdy: Březen 04, 2017, 10:46:44 odpoledne »
To ti neviem povedať,  ale ak dáš velku trysku bude to skôr viac žrať. Ja som dal takú akú som mal pôvodne a ostatné sú nové a spotreba od 4,5 do 5,2. Pred tým okolo 6-7,5. Menil som hlavne trysky, ihlu a aj spodnú trysku na ihlu (valec ihly). Ak tam dáš origo čo tam má byť určite to bude mať normálnu spotrebu a aj to dobre pôjde.
« Poslední změna: Březen 04, 2017, 10:50:30 odpoledne od zdeno255 »

Offline Tommy_SCA

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 40
  • Karma: 0
  • Mé moto viz odkaz :)
    • MOJE MOTO-rkari.cz
Re:KARBURATORY
« Odpověď #103 kdy: Březen 08, 2017, 08:02:11 dopoledne »
Karburatory sú rovnaké ale tým že má BMW inú hlavu aj inak nastavené CDI tak aj trysky má iné. Ale teoreticky okrem hlavnej by to malo pasovať. Ak chceš pozriem ti hlavné. Mal by som mať niekde 2ks nových.
Ešte skús tu : http://partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Aprilia/2000/Pegaso+650+1997-2000/357551/

Koukal jsem na ten odkaz a trochu jsi nejsem jistý jaký je rozdíl mezi pozicí 6 - Main Jet a 11 - Pilot jet. Samozřejmě podle názvu by měla být hlavní tryska pozice 6, ale dle obrázku pozice 6 nevypadá jako hlavní tryska. A taky je divný, že u pozice 6 je ještě rozdíl podle výfuku jestli je nebo není katalyzátor, takže pro naše by měla být tato pozice po 2ks.??  :-\

zdeno255

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #104 kdy: Březen 08, 2017, 10:39:07 dopoledne »
11 má byť pre USA. Pre nás je 6 ale musíš si vybrať krajinu a podľa toho je buď 107 alebo 110 a 112,5. Aké tam máš teraz? Veľa spravia ihly a ich sedlo.
« Poslední změna: Březen 08, 2017, 10:40:53 dopoledne od zdeno255 »