Autor Téma: KARBURATORY  (Přečteno 100484 krát)

Offline Tommy_SCA

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 40
  • Karma: 0
  • Mé moto viz odkaz :)
    • MOJE MOTO-rkari.cz
Re:KARBURATORY
« Odpověď #105 kdy: Březen 08, 2017, 11:03:52 dopoledne »
No to já právě nevím :) jak jsem psal.
Takže myslíš, že když objednám tu sadu původně na BMW a vymění se vše kromě té hlavní trysky, měla by ta spotřeba klesnout? Nechám si ten karburátor rozebrat změřit hlavní trysku a podle toho objednám novou.
Ale ještě je na tom PARTS DEPO divné že po zobrazení ceny se mi ukáže 1 Kč :( zkusím jim tam napsat email a uvidím.

zdeno255

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #106 kdy: Březen 08, 2017, 11:41:49 dopoledne »
Na tej tryske je číslo vyrazené. Neviem čo BMW má ostatné trysky a ihly rovnaké. Trysky 110 by som mal mať ešte 2 nové. Musím kuknúť.

Offline Tommy_SCA

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 40
  • Karma: 0
  • Mé moto viz odkaz :)
    • MOJE MOTO-rkari.cz
Re:KARBURATORY
« Odpověď #107 kdy: Březen 23, 2017, 11:40:20 dopoledne »
Tak na tom PARTS DEPO mi napsali, že ta tryska není už dostupná :(

Nevíte někdo kde by tedy bylo možné díly na tento karburátor sehnat?

Láďaa

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #108 kdy: Duben 16, 2017, 04:46:37 odpoledne »
Zdravím všechny, přítelkyně si koupila pegaso r.v 98, po zapnutí benzinu teče benzin přesně z těch dvou hadiček co už se zde řešilo..
Po přelouskání celého vlákna "karburátory" jsem tedy pochopil spojit tyto dvě hadičky v jednu a přidat ten ventilek směrem aby benzin
netekl ven a vzduch mohl dovnitř..pak hlídat aby po jízdě byl vypnutý benzín, že muže natéct do válce..pochopil jsem to správně??
Zítra mi stejně čeká vyndání a čištění..chci aby to měla v pořádku..já měl Dominátora tam jsem nic podobného řešit nemusel, tak Aprilia je pro mě neznámá..Děkuji  ;)

Offline Tommy_SCA

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 40
  • Karma: 0
  • Mé moto viz odkaz :)
    • MOJE MOTO-rkari.cz
Re:KARBURATORY
« Odpověď #109 kdy: Duben 16, 2017, 04:58:37 odpoledne »
Naopak, vzduch nesmí dovnitř,proto se tam dává ventilek,který pustí benzin ven ale nedovolí zavzdnusneni,karburatoru. Pokud ti teče z těchto hadicek, něco je špatně :( Mě to dělalo když jsem měl karburator na čištění a když jsem ho vrátil a zapnul benzin,takto to protejkalo. Stačilo na karburator poklepat aby si tam pořádně sedly trysky, a pak to přestalo.

Láďaa

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #110 kdy: Duben 16, 2017, 09:19:48 odpoledne »
Ahaa..tak děkuju za radu..zítra to rozeberu a vyčistim..teče to fakt dost..napadl mě třeba seklej plovák..dlouho stála..nevim..
po tom videu co jsem viděl jsem z toho docela divokej  :) tak snad zítra zjistim závadu..děkuju
« Poslední změna: Duben 16, 2017, 09:29:39 odpoledne od Láďaa »

petrxall

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #111 kdy: Duben 17, 2017, 07:25:28 odpoledne »
Ahoj, dělal jsem karburátory teď o víkendu také (stejný ročník) a po namontování zpět, mi z jedné hadičky také tekl benzín... nechal jsem moto chvíli nastartovanou a únik benzínu přestal.
Řešil bych to tedy až po zpětné montáži, může si to sednout.

Láďaa

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #112 kdy: Duben 17, 2017, 08:55:33 odpoledne »
Tak jenom pro info..dneska jsem se do toho pustil a problém nalezen.. :) v obou plovákových komorách smítko ve ventýlku co zavírá benzin..
po vyčištění brnkne na otočení a všude sucho :D teď mi prosím poraďte jestli je dobrej nápad přidat filtr na přívodní hadičku do karburátorů..
rád bych tomu předešel..ale mam strach aby stačil dotékat benzin..nebo jak to řešíte?? dík ;)

zdeno255

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #113 kdy: Duben 17, 2017, 10:04:23 odpoledne »
Ja som tam nemal nič. Pár krát sa mi stalo že cez sitko pri plnom výkone nedotkol benzín. Od vtedy ho tam nedávam. Bolo to už dávno na starej GPX

Martin

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #114 kdy: Duben 22, 2017, 03:01:39 odpoledne »
Hledal jsem na netu trysky, a našel jsem pár, který vypadají použitelně.
co vy na to? myslíte že to bude sedět?
možnost 1: http://shop.moto-ulrich.cz/nahradni-dily-a-doplnky-na-motocykly/trysky-karburatoru-12371/?good_detail=hlavni-tryska-m5-gr-110-d4006d3567b70ea61c3ec9f84026ea6dp
možnost 2: https://www.skutry-levne.cz/nahradni-dily-tuning/39929-hlavni-tryska-pro-karburatory-mikuni-110.html

není o tak drahý, takže by to možná stálo za vyzkoušení

Tondach

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #115 kdy: Duben 22, 2017, 04:56:10 odpoledne »
Martine
Pokud to má stejnej závit a vyhovuje Ti díra tak by to mělo bejt cajk.
T

Martin

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #116 kdy: Červen 07, 2017, 01:50:19 dopoledne »
Už je mám v karburátoru. Sedlo jehly je trochu jiný, ale zdá se, že to ničemu nevadí. Předtím jsem ale měl trysku 130, a teď bych řekl, že mírný pokles výkonu, a dusí se mezi 4 a 5 tis otáčkama. Někdo nápad čím to může bejt?
Jinak, kdyby někdo chtěl laborovat s tryskama, tak ta co jsem dával vejš sedí, a je za pár korun.

zdeno255

  • Host
Re:KARBURATORY
« Odpověď #117 kdy: Červen 10, 2017, 08:18:18 dopoledne »
Ako máš nastavené ihly a zmes?

Offline ra100

  • Pravidelný návštěvník
  • **
  • Příspěvků: 93
  • Karma: 7
Re:KARBURATORY
« Odpověď #118 kdy: Červen 10, 2017, 10:26:43 odpoledne »
mne keď to dusilo medzi 4-5 tis. otáčky, tak na vine bol starý vzduchový filter, aj keď na to nevyzeral.  :(

Offline Matej.sagat

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 46
  • Karma: 0
Re:KARBURATORY
« Odpověď #119 kdy: Červen 10, 2017, 11:30:45 odpoledne »
Jenže zasviněnej vzduchovej filtr moc neštymuje s tím, že dával menší trysky.
Špinavej filtr = bohatá směs, hodně sazí z výfuků, spotřeba jak tank (vlastní zkušenost)
Pokud to ve vyšších otáčkách vydechne, tipoval bych to spíše právě na chudou směs.. nebo ne?