Autor Téma: pomoc :) po výměně baterie a po 3 měsících stání nestartuje...  (Přečteno 12537 krát)

kenny.killer

  • Host
pomoc :) po výměně baterie a po 3 měsících stání nestartuje...
« kdy: Únor 18, 2016, 10:32:13 dopoledne »
zdravím všechny,

jsem zde nováček a pegaso mám od podzimu. Tak nějak se mi prostě zalíbilo tak jsem koupil hned dvě, jednu pro mě a jednu pro přítelku ,aby to bylo fér :) Jezdíme na pohodu, občas lehký terén, takže nám to stačí.

Obě jsou to pegaso i.e. první verze 2001 se sagem stříkačkou (bylo mi řečeno že lepší než karbec )
Na podzim najeto cca 1500 km naprosto bez problémů. Obě na první cinknutí start no problem.

Na zimu v suché stodole, plná nádrž, pod plachtou. Ta moje měla slabší starší baterku a když jsem asi před měsícem chtěl stroj zkušebně nahodit ,tak kontrolky svítí,ale už nestartuje ,jen zapraskala - takový to drrrr, když je vybitá baterka a nemá sílu - znám to z jiných strojů, nepřišlo mi to nějak špatný. Druhá chytla v pohodě. Tak jsem koupil novou baterku, dám jí tam chci nastartovat , kontrolky svítí, startér startuje, ale nechytá ,nechytá. Ale co je divný, neozval se ten první zvuk čerpadla/stříkačky po tom co otočíte klíčkem tak to vždy ten zvuk udělá a pak se startuje a pohodě. Tak teď ne. Druhá to dělá a startuje v pohodě. Stalo se to někomu ? Co s tím ? Je možný že je nějak zaseknutá / ucpaná stříkačka, nebo tak něco ? Motorka je teď nepojízdná a já řeším co s tím.

Druhý problém mám s ukazatelem teploty. Na druhý mašině nastartujem ,chvíli jedem , teplota v pohodě vystoupá doprostřed a drží - prostě jako v autě, podle mě normální stav. U mě nic, maximálně se pohne ručička o kousek. Když jí nechám 5 minut stát tak pak se dostane k prostředku a zapne se větrák.Takže to nějak funguje a chladí, ale příjde mi to divné že za jízdy se nezahreje. Prodejce mi řekl že je tam asi ,,studenější,, termostat a že to nemám řešit ,že je to v pohodě. Mě to prostě vadí :) Nevíte co s tím ?