Motorky > Pegaso 650 Cube a IE

Pegaso 650 IE TPS senzor

(1/3) > >>

gammar:
Zdravim, tak mi Pegaso prestalo startovat. Toci, toci, strili do sani a nechytne. Kdyz to pripojim k baterce u auta a chvili to trapim, tak chytne a normalne bezi. Zdechnu to a zase normalne chytne.
Po par dnech uz zase ne.
Ridici jednotka vyblikala chybovy kod 12, tedy cidlo polohy skrtici klapky. Tak jsem jej vymenil a chova se to stejne, jen ridici jednotka hlasi chybu 13, taktez cidlo polohy skrtici klapky.
Dal jsem ho do stejne pozice, jako to puvodni, jsou 3 mozne. Hledal jsem, jestli neni nutna nejaka synchronizace, ale nic jsem nenasel. Nevite nekdo, co by to mohlo jeste byt?
Dikes.

JIRKAOLO:
Dělal jsi někdy ventily?

gammar:
Ma najeto skoro 70 tisic a ventily se kontrolovaly zatim 2x, nebo 3x a vzdy to bylo absolutne v norme, nic se nemuselo delat. Je pravda, ze ted to bude uz skoro 20 tisic po kontrole, ale ze by to ze dne na den takhle zacalo?

JIRKAOLO:
To střílení do sání by na to ukazovalo. Já mám také ie a za 50000 km jsem ventily dělal 2x z toho jednou byly sací ventily bez vůle a z toho důvodu mi motorka zhasínal na volnoběh a vždy se zaprasil benzín že sání takže po 70000 km už můžou být úplně bez vůle a nedoviraji potom ty spatne starty (možná)

gammar:
Ale takhle ze dne na den? Zadne chcipani, starty na brnknuti, vykon i spotreba v pohode. A druhy den by to kvuli ventilum neslo nastartovat?
Ze by umrela civka, ale tu jsem pred par lety take uz menil.
A ze si ridici jednotka tvrdohlave mysli, ze je problem v tom cidle? V kabelazi od cidla urcite problem neni, vede od nej rovnou do hlavniho svazku a k ridici jednotce, to je tak 40 cm.
A kdyz jsem odpojil cidlo teploty vzduchu z airboxu, tak to ridici jednotka hned poznala a nahlasila. Takze kognitivni funkce u ni funguji.
Ted jsem to trochu trapil a zacala strilet i do laufu, to je teda rana.
Ze by palivove cerpadlo, ale to zavrci. Mam nekde  ale jedno nahradni, tak ho muzu take vymenit.

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

Přejít na plnou verzi