Motorky > Pegaso 650 Cube a IE

pomoc :) po výměně baterie a po 3 měsících stání nestartuje...

(1/2) > >>

kenny.killer:
zdravím všechny,

jsem zde nováček a pegaso mám od podzimu. Tak nějak se mi prostě zalíbilo tak jsem koupil hned dvě, jednu pro mě a jednu pro přítelku ,aby to bylo fér :) Jezdíme na pohodu, občas lehký terén, takže nám to stačí.

Obě jsou to pegaso i.e. první verze 2001 se sagem stříkačkou (bylo mi řečeno že lepší než karbec )
Na podzim najeto cca 1500 km naprosto bez problémů. Obě na první cinknutí start no problem.

Na zimu v suché stodole, plná nádrž, pod plachtou. Ta moje měla slabší starší baterku a když jsem asi před měsícem chtěl stroj zkušebně nahodit ,tak kontrolky svítí,ale už nestartuje ,jen zapraskala - takový to drrrr, když je vybitá baterka a nemá sílu - znám to z jiných strojů, nepřišlo mi to nějak špatný. Druhá chytla v pohodě. Tak jsem koupil novou baterku, dám jí tam chci nastartovat , kontrolky svítí, startér startuje, ale nechytá ,nechytá. Ale co je divný, neozval se ten první zvuk čerpadla/stříkačky po tom co otočíte klíčkem tak to vždy ten zvuk udělá a pak se startuje a pohodě. Tak teď ne. Druhá to dělá a startuje v pohodě. Stalo se to někomu ? Co s tím ? Je možný že je nějak zaseknutá / ucpaná stříkačka, nebo tak něco ? Motorka je teď nepojízdná a já řeším co s tím.

Druhý problém mám s ukazatelem teploty. Na druhý mašině nastartujem ,chvíli jedem , teplota v pohodě vystoupá doprostřed a drží - prostě jako v autě, podle mě normální stav. U mě nic, maximálně se pohne ručička o kousek. Když jí nechám 5 minut stát tak pak se dostane k prostředku a zapne se větrák.Takže to nějak funguje a chladí, ale příjde mi to divné že za jízdy se nezahreje. Prodejce mi řekl že je tam asi ,,studenější,, termostat a že to nemám řešit ,že je to v pohodě. Mě to prostě vadí :) Nevíte co s tím ?

A do třetice , klasika, oproti druhému stroji mám o 5-8 cm nižší zadek. Takže asi klasika, jak tu čtu ,měl jsem u svého stroje hold špatnou ruku při výběru a bude tam asi unavená pružina/tlumič.

Na pohled krasavec jako novej, ale teď začínám váhat zda jsem s italem neudělal chybu a neměl smůlu na kus. Přítelka má obouchanější ,ale vše jí šlape jako hodinky...Každý stroj byl cca za 50 tis a na lepší a dražší nemáme, živíme ještě auta, tak mě to dost štve...

díky moc za rady a pomoc a všem přeju hodně bezporuchových km na italských koních :)

JIRKAOLO:
Cau takze to ze ti nezavrni cerpadlo mas zapli vypinac na riditkach nebo projdi pojistky. Termostat pokud ti motorka za jizdy drzi cca 60 stupnu je vse ok. A pruzina na tlumici se da pritahnout maticemi podivejse kde jsou na zavitu cau jirka.

kenny.killer:
jo, spinač zapalování mám zapnutý, to by byla trapná chyba .) a že by odešel se mi nezdá, i když možný je všechno...teplota právě nedrží, ručička je dole na první čárce 20-30 C nebo kolik tam je... na střed-provozní teplotu se dostane na místě cca za 3-5 minut ( při zahřátém motoru z jízdy ) . pružina je přitažená , jeden servisák co jsem mu to ukazoval, řikal že se to musí vyndat a podívat se na to, že bez vyndání tam nic nevidí...tak pokud to půjde repasovat a je to jen třeba pružinou, tak tu YSS za 2600.- bych možná koupil, ale celej tlumič to už je ranec, to nedám...kdyby někdo měl ten typ co pasuje z kawasaki celej tlumič kolem 1500.-, byl bych neskonale vděčný..:)

JIRKAOLO:
Pokud budes potrebovat termostat mam zarucene funkcni muzu prodat j.

Vojta:
Čau, když sundáš sedadlo, tak v části u vstřiků je konektor 4 pinovej, taková kostka tak ho rozpoj a na pin se zeleným vodičem dej plus od baterky a na modrej minus, pak by se ti mělo rozjet čerpadlo, pokud nerozjede, tak je to jasný a pokud jo, muže byt chyba směrem k jednotce a nebo i v ní.

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

Přejít na plnou verzi