Autor Téma: Dobíjení  (Přečteno 71189 krát)

zdeno255

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #30 kdy: Březen 12, 2016, 08:46:57 odpoledne »
Od regulátora po batériu sú komplet nové spoje s úpravou dobíjania čo som našiel tu na fóre. Ešte sa s tym zajtra pohrám a potestujem.

zdeno255

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #31 kdy: Březen 13, 2016, 08:18:50 odpoledne »
Objednal som regulátor. Dám vedieť ako som dopadol. Dúfam že už potom budem jazdiť bez investícii.

zdeno255

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #32 kdy: Březen 20, 2016, 06:03:17 odpoledne »
Voltmeter už dorazil. Ešte čakám na regulátor. Rovno som nahodil aj brzdové na kufor (na obrázku svieti iba obrysovka a pod kufrom je konektor)





zdeno255

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #33 kdy: Duben 19, 2016, 01:27:49 odpoledne »
Môže byť aj regulátor trojfázový s 5 vývodmi alebo musí mať 6. 3x fáza plus, mínus a ???

findejs1310

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #34 kdy: Duben 19, 2016, 02:59:41 odpoledne »
Ahoj
červenej plus
zelenej minus
černej kostra
kostra = minus takže myslím že bude fungvat i 5ti drátovej.
Jura
« Poslední změna: Duben 19, 2016, 03:01:26 odpoledne od findejs1310 »

zdeno255

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #35 kdy: Duben 19, 2016, 03:05:02 odpoledne »
Plus je červený ale kostra je hnedý. Aspon u mňa to tak je.

findejs1310

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #36 kdy: Duben 19, 2016, 03:07:32 odpoledne »
Jo sorry
černa nebo hněda.  ;D
prostě ten třetí  ;)
Jura

zdeno255

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #37 kdy: Duben 19, 2016, 04:11:46 odpoledne »
Ale co je teda zelený? Alebo ten nemusí byť?

findejs1310

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #38 kdy: Duben 19, 2016, 07:47:37 odpoledne »
Ahoj
Zelenej by mel byt minus pro baterii.
A kostra(hnedej) je zvlast i kdyz je to ten stejnej potencial.
tak to vidim ja
Jura

Offline tkuc

  • Pravidelný návštěvník
  • **
  • Příspěvků: 91
  • Karma: 3
Re:Dobíjení
« Odpověď #39 kdy: Duben 19, 2016, 08:07:09 odpoledne »
ahoj neměli některý regulátory přímej vývod na kontrolku dobíjení?

zdeno255

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #40 kdy: Duben 19, 2016, 08:21:50 odpoledne »
Kontrolku tam nemám. Kostra pochybujem aspoň podľa schémy. Zelený je V.


Offline Tommy_SCA

  • Registrovaný člen
  • *
  • Příspěvků: 40
  • Karma: 0
  • Mé moto viz odkaz :)
    • MOJE MOTO-rkari.cz
Re:Dobíjení
« Odpověď #41 kdy: Duben 19, 2016, 08:42:19 odpoledne »
Chlapi potřebuji pomoc... :(
Můj problém je že asi naopak regulátor nedobíjí.
Zjištěný tento stav :
1) kontrolka blinkru svítí jen při blikání doleva, doprava blinkry svítí ale už né kontrolka
2)při vyjíždce jeden čas začala motorka vynechávat, pak se to nějak ustálilo a v pohodě jsem dojel, jenže pak jsem chcípl moto a už nenastartartoval, baterka kaput
3) po nabití baterky zkoušeno napětí -
Volnoběh - bez světel - 12,56
Volnoběh se světly - 12,09
5000ot bez - 12,7
5000ot se světly - 12,1

- dost se hřejí plastové konektory, od regulátoru(žluté kabely) jak v prostoru u regulátoru, tak konektor u baterky
- samozřejmně je i regulátor je hodně přehřátí - nejde položit ruku

4)baterka už je asi celkově po smrti, problémy se starty byly i minulou sezonu, dlouhé točení, časté nabíjení, dolévání. Po tomto zkoušení cca 5-10min, napětí při volnoběhu kleslo na 12,3V

5) ze stavu zapojení regulátoru jsem zmaten(viz foto),
konektor dvoupinový(jen samice), má zaveden jen jeden kabel, druhý je odstřižen(z fotky je to blbě vidět). Není druhá část konektoru. Z regulátoru vede bílý kabel, který je volně, jen zaizolovaný(ve spodní části fotky)


Přes zimu jsem akorát sahal do elektriky, když jsem instaloval přídavná světla LED, vzhledem k malému odběru 5W, jsem je zapojil přímo na hlavní světlo přes nový vypínač na řidítkách.

Mám teď objednanou novou baterii (nebojte žluťáka, dle doporuční tady ).

Doporučíte mi jak mám dále postupovat, zda to bude chtít nový regulátor či ještě něco jiného?

Díky



findejs1310

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #42 kdy: Duben 20, 2016, 08:08:52 dopoledne »
Ahoj
No ta fotka je dost nepřehledná.
Já bych začal asi tím že bych připojil výstupy z reglu přímo na baterii a tím zjistím jestli dobíjí.
Pokud ano je problém někde v konektorech .(U každého regulátoru je stejně na plánku že je připojen přímo)Je to to nejlepší co může být.
Pokud nebude dobíjet tak odpoj ten konektor se třemi žlutými vodiči a změř při nastartované motorce
jestli mezi všemi třemi co vedou z alternátoru je stejné napětí.....nevím přesně ale cca 20-30V.Po přidání plynu by mohlo být třeba 60v.Musíš měřit střídavé napětí ne ss.Pokud to tak bude tak je regl v háji.
V žádném případě ale nestartuj když nebude regulátor připojen na baterku.
To je asi to nejjednodušší čím můžeš začít.
Jo a ten bílej drát je divnej...podle mě regulátor nemá bílej drát  :-\ Pár jsem jich už viděl a žádnej neměl bílej drát.
Jura
« Poslední změna: Duben 20, 2016, 08:33:56 dopoledne od findejs1310 »

findejs1310

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #43 kdy: Duben 20, 2016, 08:23:33 dopoledne »
A tady máš něco pro objasnění . ;)
Je jasně vidět že ten hnědej drát má očko a je nejspíš připojenej na kostru.
červenej plus baterie
Zelenej minus baterie
A jestli kuuur ...a ne tak at se propadnu do zapadniho nemecka
Jura
« Poslední změna: Duben 20, 2016, 08:31:12 dopoledne od findejs1310 »

zdeno255

  • Host
Re:Dobíjení
« Odpověď #44 kdy: Duben 20, 2016, 09:14:04 dopoledne »
Ten zelený origo bude tá spätná vazba. Mínus mám (hnedý) aj plus (červený) a podľa schémy by to tak mohlo byť pretože do zeleného ide + po zapnutí kľúčika. Takže ten tam ani nemusí byť ak bude iba 5 vodičový. Ak ho dám na kostru tak ho vyskratujem.